Friday, June 12, 2009

Sedih sebulan..

Ok start semalam sampai 29 hari lagi
Aku akan bersedih
Aku kalah contest (hiks)
Father Day Contest tu aku kalah..
Tahniah kepada PEMENANG
AKu PENGALAH..
heh
So kesimpulannya aku sedih sebulan
Nanti kalau satu lagi contest pun kalah so akan tambah sebulan lagi sedih..
Aku dah kata tak mo masuk contest sebab takut kalah
Aku ini KIASU
Keja ngan surrounding CA YA NUN ALIF
Kena KIASU habis-habisan..
Tak boleh GAGAL
hiks..

Ok setakat ini update..nnti cerita lagi

12 comments:

Elyn said...

yelah sedih la berbulan2!!!

nnt i buat contest sapa kuat merajuk nak??? lalalla

Queens said...

ELyn - okk i nk masukkkkkkkkkkk.. u better buat + top commentor tauuuu

eiNa said...

tiara, ada satu lg result contest kan.. tunggu yana announce.. :P

tulip said...

jgn sedih2.. cuba lagi.

Nina said...

Uik...asal ko HIMO nie...lax la

Jiey^Mien said...

ni la salah satu sebab saya tanak masuk contest.. takut sedih berbulan-bulan.. haihhhh..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

x per laa..baik cuba dari tak buat apa2 kan...
nanti aku buat contest bagi hadiah terus kat ko, nak?hahahaha

Queens said...

Eina - hu hu kalo kalah tambah lagi sebulan sedih..

Tulip - tak mo cuba dah..tiara cepat MENGALAH..tiara ialah pengalah. hi hi hi

Nina - aku nak hadiah!! ko bg aku eh kalo x aku HIMO

Jiey - kan kan... tuh ar lepas ni nk buat contest sednrii n bg hadiah sndiri lalalalala

Eliss - ko better buat..ko dh janji nih..aku masuk contest makesure aaku menang kalo tak... aku gigit ko,, hi hi hi

MamaAimy said...

majuk berbulan2 pun lg bagus... at least kurang sorang competitor aku if masuk contest lg...hahahaa.....

Aku Bukan Bidadari said...

Mamaaimy - eeeeeeeeee JAHAT!!!!

MRS. K said...

takpe..takde rezeki lagi.. mana tau kemudian haari rezeki nya melimpah

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

owh nanti kita buat contest sapa merajuk paling lama..