Wednesday, June 10, 2009

Jalan Jalan Bawah Meja

Masa ari ahad tuh kat umah..
Kebetulan aku bukak channel 119 (TV 9 kalo x salah)
Ada pulak citer UPIN dan IPIN nih.
Ayra sangat lar kusyuk and happy
Terkumat kamit mulut dia tengok citer nih..
KUSYUK ok!!
Aku panggil pun dia buat tak tau
So aku tinggalkan dia kejap..
Naik atas nak kemas katil..


Sekejapan aku naik
Bila aku turun panik woh!!
Tengok-tengok ayra dah takder...
UPIN IPIN Jer yg dengar sore
Tetiba dengar bunyi
UHH AAAHHH BEBEBEEEEE
Sayup jer bunyi

Taraaaaaaa
Bawah meja nih ha..
Dah banyak kali sangat dia masuk bawah meja
Alih kan dia
Dia gi balik bawah meja
Aku tak tau apa yg best bawah meja tuh..



Seee...
Dah rapatkan kerusi pun
dia sanggup nak redah lagi
Ayra memang suka bwh meja..
Kawan-kawan suka tak bawah meja ??
Jom explore..

13 comments:

MRS. K said...

uhuh.. ada harta karun bawah meja tu.. ayra nak kasi mummy kaya!!! heheee..

Elyn said...

hamboiiiii ayra anak dara x elok duk bwh meja!! kang susuk kuar ekekekeke.......

Queens said...

MrsK- sungguh kaa?/ he he he lagu tu mummy pun nk dok bwh meja lar

Elyn - hahaha mana u tau susuk kuar u?? u pakai susuk ehh? hi hi hi

tulip said...

ooo ayra.. jgn jalan2 bawah meja. nanti terhantuk. ni lasak macam nabil la ni..

m.e.r.a.h.8.t.e.e.n said...

biar la ayra bwh meja,nampak comey jer.. hehe... jnji bukan atas meja...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

hahaha..bleh geng ngan nuha..nuha skang suka main bawah rak tv plak..huhuhu

eiNa said...

camne nak elak dari derang masuk bawah meja/ bawah tangga? betui kata tiara xlarat nak angkat p tmpat lain..sat gi derang pi balik tmpat tu...ape ada bwh tu ntah,..

Marsha~ said...

ini fav spot a'qila.. masa kitaorg makan, dia akan main2 bawah tu.. tapi tak lama lagi mesti dah terhantuk kepala.. tak pun kena tunduk kalau nak masuk bwh tu... diorg mmg suka main situ kot. rasa mcm main pondok2 gitu

MamaAimy said...

saya lum smpi bwh meja...sbb dpur jauh...mama slu ltk sy kt dpn jer.... huhu...

Aimy

oren... said...

benda baru, mesti depa syok explore..cuba bagi periuk belanga, sudip semua..lagi best dia kerjakan :)

Ibu Ayra said...

my ayra pun suka upin & ipin... dulu masa dia x bleh merangkak, selalu nak main bwh meja mcm ur ayra...

YatieJay said...

Huhuu..mungkin bawah meja tu sejuk kot...tak pun dia rasa mcm satu donia yg asing dan baru kat situ....

Thanks sbb sudi singgah "rumah" akak....

mummy_adam said...

adam pun suka..kepala terhantuk kat kerusi pun dia xheran..janji dapat main bwh meja..apadaaa....