Thursday, June 4, 2009

Redha dan menurut sahaja..

Kadang-kadang kita merancang penuh hebat..
Tapi kita lupa
Tanpa setuju dariNYA
apa - apa pun yang kita rancang tak mungkin jadi kenyataan..
Jadi redha sajalah if perancangan tidak menjadi
kerana kita perlu yakin
RancanganNYA untuk kita adalah lebih baik..

Apa yang aku nak citer..
Suppose this coming weekend nk pi holiday Kuantan, Pahang
Sekaligus nak visit NANO2 Weddings..
Tapi sebabkan ayra demam n baru nak kebah..
Nampaknya perancangan terpaksa di batalkan (tunda bila lak nano nk tawen lagi)
So aku rasa perancangan Allah untuk kami semua adalah lebih hebat..
Jadi we follow the flow..

Hujung minggu ni tak ada apa2 planning
Nak pergi warehouse sales
dah tak ada sales (nak beli apa lagi??)
dah penuh plastik kat rumah (ok belum kemas n basuh lagi baju2 tuh)
apa nak buat yer ujung minggu nih??

kawan-kawan buat apa ujung minggu ni?
banyak kenduri kendara nak pi?

18 comments:

MamaAimy said...

Aku sekuarga nak g wedding cousin abah aimy...tp x tau bpr lama aimy leh bertahan dok saner... bergantung pd cuaca... if panas sgt cpt2 kena blah.... Jgn ader yg amik hati dh arr..g mkn jer x tlg pun...

Eliss said...

abang aku datang umah weekend ni..x tau laa nak pi mana..syoknya kalo leh pi berkelah :D

FIESYAH said...

ujung minggu, g kenduri kawen time cuti2 sekolah ni...bnyk dpt jemputan..

Queens said...

mamaaimy - ko jaga aimy jgn kena panas..

elissmie - kan kan..ko dtg ar congkak..hulu langat..dekat ar ngan umah aku

fiesyah - byk jemputan mesti kenyang perut nk suka hati.. :D

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

aku anak beranak kena tinggal ngan hubby.. die outstesen cari duit lebih..huhu..

Anasfadilah said...

beratuq bersusun kenduri di sini

mana dan pi,kami pi

atuq elok sampai maka malam,dapuq tak berasap nampaknue kami hujung minggu ni

rumiza.rashid said...

kami 2 beranak balik kg aku.mengubat kesunyian takde babahnye di sisi.sadis wok!

eh aritukan ada 1mlm,aku termimpi jumpa dgn tiara ayzan.siap nmpk clear muka ko

Jiey Mien said...

Blk kampung.. Yeayyy!! =)

Queens said...

mrsk - takper nnti dia balik ajak dia pi soping tauu

dilla - ziyyad ok ka panaih2 tuh.. bw stroller fan tau

rumiza - hi hi hi hi, awat tak tegor aku ? tegor lar panggey aku kuat2. mesti aku reply (err dlm mimpi lar) kalo kat luar kalo terjumpa pun jgn tak tegur tau.. aku nih agak kurang nampak and cam orang.. kalo kat luar tp aku bukan sombong hi hi hi

jiey - wahh sioknya... happy weekend..drive safely tau.. tiara ni x tau nk pi mana lagi..

oren said...

mlm karang balik pennag umah mak..esok ada kenduri belah sana :)

Aku Bukan Bidadari said...

oren - huihh berteraboqqqq kenduriii suma nk tawennn

Ummi said...

lepak aje kat rumah, spend quality time with family

kadang-kadang bila anak tak sihat, nak jalan pun tak best...

tambahan cuaca sangat panas skrg ini

Aku Bukan Bidadari said...

ummi - tuh lah kak kan.. kalo ikut hati ni rs nk pegi jer.. sbb dh lama merancang..tpi bila pikir si kecik.. hmmmm kena pikir byk2 kali

izzahazfar said...

salam kak..
hihihi mula2 kusyuk baca blog ni

pastu bila tengok gambar hubby akak
baru perasan...kak tiara azian rupanya...

I like ur blog(bidadari)..!nice n seksi tp blog yg ni...hehehe mcm ibu2 lain juga...

Queens said...

izza - hiks..bila dh jd ibu..selamanya akan jd ibu kan...

aisha said...

akak, gi surf http://www.everyday.com.my/
sini suma ada tuk sales..
takpe kak.. bagi aya sihat baru gi jejalan..

Queens said...

aisha - tuh lah dh ada anak kena berkorban x leh huha huha mcm dulu...

wawa said...

aku nak gi beli baju2 baby yg nak kuar ni...
takkan ler nak pakaikan baju2 lama jer...
cian dier kan...
sbnrnya dah janji ngan si kakak...dia yang nak pilihkan baju untuk baby...
;-p