Monday, June 22, 2009

Bakul dan Ayra boleh jadi kawan sepermainan

Hi kawan-kawan..ini scheduled entry..mummy paksa ayra taip masa ni ari sabtu malam ayra dh ngantuk tersengguk-sengguk tapi mummy ckp kena jadi anak blogger tegar terima lar nasib... heh
Nak cerita nih
Hari tu saturday kan
Masa tu mummy tengah sidai baju
punyalah banyak mummy basuh
ayra banggun tidur 3-4 kali pun
mesin basuh tu dok berjalan lagi
tu mesti sebab mummy malas basuh baju hari2
kawan2 nak tahu mummy basuh baju seminggu sekali jer tau hahahaha
mummy malas..

Anyway
masa tu ayra boring sangat tak tau nak buat apa hari saturday tu
ayra try test tgk
muat tak ayra dok dlm bakul nih
ehehee kawan2 muat larrr
mummy pun tak marah ayra main2 bakul nih
bestlahh kawan2
nanti u all try pulak ok..
next target ayra nk try masuk dalam bakul baju ayra lak
tapi bakul tu tinggi lar atas meja
nanti ayra dh leh jalan
ayra nk cuba lar..
ok lar itu jer nak cakap
byyyeee...

oh ya mummy pesan
untuk auntie - auntie sekalian
selamat gigih bekerja..
mummy tgh bercuti kat mana..
rahsiaaaaaa nnti habaq.. he he he



10 comments:

Nina said...

EEEEeee....Ayra kiutnya

Elyn said...

ayra.... seb baik mummy awak x msk kan awak lam mesin basuh.... mummy kite nk buh kite lam sangkar kucing hihi

-wafiq-

MeL said...

hi ayra..tu msk sendiri ke mama yg buli? hehe..btw, slm kenal :)

IEM said...

boleh geng ngan faiqlah ayra..

azzamoro said...

ayra pi bercuti kt mane? airyll nak tau..huhu

Anasfadilah said...

yarabbii..ayra..apa buat bawah bakul tu..

mama ayra buli ek..hehehe

kiut ah!

MamaAimy said...

Rmh saya xde bakul tu... nti saya pinjam bakul awk yerr...

Ayra g jln jgn lupa belikan buah tgn utk saya yer...


Aimy.

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

ayra nak adek kot..jadi kawan dia..huhu..

YatieJay said...

Blogger tegar betul mummy kau Ayra...nak cuti pun siap buat scheduled entry....

Jimat duit mummy, takyah belikan menan mahal2....bakul pun jadik...hahaaa...

Jiey^Mien said...

kalo gini, mommy takyah beli menan la..
beli bakul byk2.. save sket.. :P