Wednesday, June 24, 2009

Daddy tiub belon ayra nyibok sekali

Hati takut2 gak nak bawa ayra mandi swimming pool
Takut panas
sebab outdoor pool
jarang ada kat malaysia ni
hotel with indoor pool

Apa pun
gigih ni
Pelampong tu dah lama beli
rasanya ada lah 2-3 bulan
Harga ?
mesti lar murahhh (RM 9.90 jerrrrr) hiks

Hmm baju mandi lak
aku beli kat kuantan mega mall
rasanya dh murah banget dah
ikut hati nk bagi pakai baju biasa jer
sbb tak tau bila lagi dia nak mandi pool kan
tapi beckham kata
belikan jer yg besar
nanti dia dah besar boleh bw dia mandi lagi


Daddy tengah gigih meniuppp sambil ayra ckp goo daddy gooo!!


Horey..dah leh gi swimming

Kalau nak tengok gambar ayra swimming pool
Masuk ar blog mummy selalu ha ha ha

9 comments:

Anasfadilah said...

kiut je si Ayra duk atas pelampung :)

Queens said...

Dila - a'ah tu gambar cute..gmbar dia melalak kuat2 x mo tido nk ddk atas pelampong pun ada hahahaha, kalo tepeks sini lari sumer pakwe dia

Elyn said...

ayra mandi pool??? wafiq pun dh mandi pool pelestik hahah tp tanpa swimming trunk!!!

e.l.i.s.s.m.i.e said...

alaa..nak gmabar dlm pool..suspen jer setiap entry ni..mencikk :D
x ckp pun selalu masyukk..

nasazfrog... said...

comel nya ayra,, beso dah dia... rupa ko la beb.. :)

IEM said...

kiut je Ayra posing duk atas pelampung :)

eiNa said...

Ayra..swimming suite tu umur bape thn punya?

MamaAimy said...

pelampong comel & org yg dok ats pelampong lg comel.... :-) murah & cantik pelampung tu...beli kt ner? quality ok ker?

FIESYAH said...

go!go! ayra...