Friday, June 12, 2009

Makan dan perempuan waktu susah atau gembira tak boleh dipisahkan.


Ini lunch semalam
Makan KFC
Hingga tinggal tulang
As aku pesan makan kfc jgn makan kulit
Tapi aku belasah abih sumer
Tulang jer tak leh belasah
kalo ikut hati aku gigit sampai lumat
Tapi tulang x elok makan
Makanan JIN.



Dinner pulak
lepas tu belasah DURIAN KAMPUNG yang lazat dan menyelerakan
heh..
lepas tu aku tak berani nak timbang takut
berapa lar naik hahhaha
Berdosa betul pada diri aku
makan durian tak ingat dunia..
Kalian camner?
Dapat menahan nafsu makan??
Aku dah kalah ni
Alang2 kalah contest ehh melalut lak
Alang2 kalah dengan nafsu makan
Untuk minggu ini aku istihar kan
Makan Apa saja,,
MINGGU ini sajaaaaaaaaaa
Aku rasa dah biasa
Makan bila frust atau happy tak boleh dipisahkan..
Terutama orang perempuan mcm kita
Hormon tak stabilo orang kata..(bukan org kata lagid ah memang)
Ok mungkin aku terlalu happy
atau mungkin aku terlalu gembira
hanya aku dan allah jer yg tahu..
hiks..
sila buat andaian

8 comments:

Elyn said...

uuuuu i nk derian!!!! bape kilo u bedal tu!!!

Queens said...

elyn - 4 seploh hinggit..malam2 beckam bukak sebijik jer..i bedal sorang

Jiey Mien said...

ohh.. nekmat hidup!! bestnya makan..

Anasfadilah said...

durian balik pulau manyak..meh la dtg penang

YatieJay said...

hohooo...kau berdosa tunjuk durian itewww...

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

uih sedap..pastu panas badan..huhu

tulip said...

makan2.
nak teka nih.. saya teka ayra dapat adik. yabeda beduuu....

Queens said...

Jiey - jom makan doyan jomm

Dilla - durian balik pulau mmg sedap tak dinafikan.nk balik tu bila kalaaaa

Yatie jay - ya kak saya tau..saya pun berdosa makan durian diwaktu tgh diet hiehhi hi

Yana- minumla air cap badak hiks

Tulip - takkkkkkkkkkk!!!jahat tau tulip..