Monday, May 25, 2009

Ayra suka pak nil

Rumah kedua nih..
Tak ada perabot at all..
Lom cukup fulus ha haha (tunggu duit raya ayra) kejam sungguh mummy..
so tv memang letak kat bawah jer..
kebetulan.. aku sibok kat dapur nak masak..
Citer Macam-macam Aznil keluar kat CERIA ..
so ayra pun aku tgk concentrate jer
so aku berani ar tinggalkan dia
sementara aku nak masak bubur dia.



Masa ni tengah concentrate aku tgkp gambar buat donno jerrr!!!
(rasanya kalau mak mentua lalu pun dia wat tak tau ELYN menantu u suka aznil)





Ni tak sampai 10minit aku jengah dia dah kat depan tv..
agaknya dia kata.. bila nak dapat pergi sini..hi hi hi

memang cepat sungguh..selalunya aku letak bantal
tapi ari tu ingatkan dia leka..
tapi rasanya seperti biasa 5 minit jer concentrate..

kalian wat per hujung minggu?

9 comments:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

isk..isk..anak dara ni.. minat kat atok aznil eh? tapi mmg kelaka pon mcm² aznil tu..

Elyn Sani said...

hiks... tp nape wafiq x ske tgk tivi ek???

ayra cube ajar wafiq sket!!

Aku Bukan Bidadari said...

mrs k - a'ah lar auntie..ayra suka TOK NIL>..

elyn - auntie.. wafiq suka wat per?? nnti ayra ajar dia eh? bukak lar CD tomtombak..

MamaAimy said...

dktnyer ayra tgk tv..kang rabun mcm mummy plak... :-)

besar sket nti ajak mummy g tgk pak nil dkt2 yerr...

DYLA said...

inas pun minat pak nil ni. aznil ada aura kot smpai ramai btul budak minat dia.


***oooo dah scroll smpai bwh dah. dah open ke publis. sy ketinggalan ketapi. nnti sy add link.***

nanonano said...

hihihi same la kite ayra,
ley geng !
tgk 15 x episod yg same pun xbosan2 lg
:p

3740Journal said...

i pun plan nak antar airyll gi tom tom bak bile dah besar sket nnti..haha

Ibu Ayra said...

salam... mummy ayra, ibu ayra sini... nama baby kita sama... cuma full name diorang je lain... salam kenal yer... ayra kita pun suka paknil... dengar je suara paknil kat tv, cukup cam, semua di pk kan tom2 bak w'pun ad jgn lupa lirik....kuat tol pengaruh paknil tu kan... jom jadi kwn, exchange link, be followers....

mummy_adam said...

huhu.. pandai nyer tgk tomtombak..baik jer.. adam asyik nak tgk disney channel jer.. asyik2 tgk tikus tu..