Tuesday, July 14, 2009

Waktu lunch adalah masa untuk bergembira sehingga lupa waktu masuk kerja..

As usual Mummy nak nyelit cerita
Waktu lunch nih semalam nyer citer...
Beli durian..
Biar betull beli durian waktu lunch??!!!!?????

Durian kampung lagi..dari pahang.. jangan main2



mmm.. RM 1.80 seketui (agak mahai gak kannn) seketui 1.80 bukan seulas...

Eheeee.. nih lah dia nyar..tart durian...
Ada rasa meleleh air liur tak??
( aku tau elyn nk termuntah hi hi hi dia x suka tart doyan tapi suka doyan)



Lepas tu ni hari ni nyer citer..
Mana lagi tempat dituju
AMCORP lah!!
kalo lar midvalley tu tak jem
hari2 midvalley jer aku tadah badan aku kat sana...
Kalo2 ada blogger yang ke amcorp kalo ternampak aku
TEGUR jangan TAK TEGUR..
sebab aku tak cam orang hi hi hi

OK lunch tadi
makan ni ha
kedai thailand..
RAK THAI..nampak tu iklan sikit punya baik
BEST TOMYAM!!
jadi apa yang aku order?? dah makan kat kedai thailand kan
dah semestinya aku kena order makanan thai








Tapi...
apa kejadahanya makanan nihhh???
hi hi hi
FRIED UDON MEE
aku pun tak tahu camner aku leh order makanan JEPUN lak nih kedai THAILAND
Haih...salah menu kut..



Untuk tekak aku.. so so jer lah
inilah makanan jepun yang bermasak ha ha ha
ok itu jer
sekian..
Daaaa.....

9 comments:

MamaAimy said...

tgk semacam je gmbr mee tu... hehe

kek doyan tu sdp x?

Queens said...

Mamaaimy - sedappp sanagt!

Elyn said...

eiiii itu rupe tart doyan!!! seb baik lam blog ni x de bau die ekekekekke

nanonano said...

mcm cacing gemok je nengoknye mee udon tu,
huhu

azzamoro said...

i tak makan doyan. i makan tempoyak jerk. kalau ade tempoyak, memang naik selera makan. lauk telur goreng pun jadik maverles..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

cacing ker mee tu?eee geli aku nengok..lenkali jangan order ni :D

Nina said...

Tiara - Aku teringin la nak makan beehon. Jumaat nie, aku datang ni aku lunch ko erk...daaa

m.e.r.a.h. said...

betui ke mee tu?? betul ke??

MAKCIK REHAN said...

Heheheh,.... awat aku rasa tak bleh blah jer tgok gambar mee tu? heheh