Friday, July 17, 2009

MC Dimana.. Cuti Dimana..Sakit Dimana.. Jejusco

Semalam tak berapa sihat (heh)
Orang kata kalau tak sihat jgn dduk jer
Nanti bertambah tak sihat..
So aku ikut nasihat tu
Kebetulan JCARD Sales Kat midvalley
Kebetulan aku pulak MC
Heh..

jadinya...
Untuk sihat cepat adalah dengan terapi membeli belah..
Yea..
Dan lagi.. cucilah mata...
aku dah cuci dah..

Betapa ramainya manusia.. ini biasa tak berapa ramai lagi ni...
(kat sini beli pantie girdle for my mom jenama sorella less 50% aku grab 5pcs)


And for me.. tapi sebenarnya takder size utk aku..tapi being a woman yg beli bukan utk keperluan tapi kehendak aku beli juga..dengan harapan dapat muat hi hi hi!
Sebab sepasang tau bukan satu bra jer sepasang sekali pantiesss Murah kan????


Lepas tu kad bahagian budak2 pula..kat sini aku spend masa lebih lama dari kat bahagian pompuan.. ingat nak belilego nih.. simpan bila ayra dh besar (less 10% + 10%) tapi mcm tak murah so tunggu lahh dulu.......


Lepas tu fishcher price nih.. less 30% (from 179) tapi nak ngangkut kang soragn2 tak larat ar pulak..
so tak beliiii (bila balik rumah menyesal pulak..pujuk hati alah dia pakai kejap jer kalo beli rugiiii)


Soo kesudahannya inilah hasil yang dirembat!
- Dalam wrapping tu beckham bagi anak patung utk ayra soh auk balut siap2 nnti nk bagi ayra (harga adalah rahsia)
- 1 baju and 1 legging pant utk aku (RM 89.00 + RM 19.00) Less 70% = RM32.40
- 2 kotak spender untuk amik (Hush Puppies + BUM ) = RM 10 each = RM 20
- 2 helai baju utk ayra (Baby kiko + Disney) = RM 97.80 Less 70%=RM 29.34
- 5 Helai Pantie Girdle utk my mom = RM RM 79.60 (15.92 each)
- 2 Pasang Bra Pierre Cardin = RM 39.00
- Toys stack = RM 5.00

And keseluruhannya aku dapat balik RM 20 voucher.. Ok tak?? ok sila jawab ok..


Dan untuk gambar ini.. terima kasih ayang.. menjadi suami mithali lipat baju ayra (sedang aku dok belek2 barang2 yg dibeli)..heh


ps: hidup manusia tak pernah puas..rasa nyesal tak beli beg dan kasut(mostly less 70% all branded2 ) (tak cukup masa kena balik ikut opis hour lorrr)

20 comments:

aisha said...

akak..saya pun berada di tempat kejadian yang sama semalam tp pukul malam la.. sya juga memborong yang RM39.90 tuk 2 tuh... hehehehhe

Queens said...

aisha - hoh naper tak call

Elyn Sani said...

huh teruk gak sakit u ek..... ekekekekek

MamaAimy said...

waahhh...kena amik mc gak arr cmnie....

sazzy said...

jahat!!! buat orang lain panas punggung je!!

Queens said...

Elyn - huihhh terukkk hahhahaaa

Mamaaimy - ko kena sakti betul2 baru dpt mc bukan senang kan..

Slyn - takper next week kita gi pulak..

Nina said...

Oitttt...nti aku bgtau mak ko yg sebonarnya ko x kojer.....ayokkk

Queens said...

Nina - kalo ko bg tau ..ko siap.. aku gigit ko

eiNa said...

tiara i pegi day 1.. kekee.. banyak beli baju Aira ajer..untuk raya nanti.. tapi tak puas arr soping.. :D

MAKCIK REHAN said...

Nasib baik la makcik rehan ko ni keja kat ulu banat. kalau aku keje kat area2 KL/PJ mcm korang2, kompom muka aku pon ada terselit dlm gambar2 di atas. selamat la duit hengget aku [ayat sedapkan hati semata-mata]

Queens said...

Eina - lor.. kalo pi 1st day lagiii best..
byk barang2kan.. ms smlm happy hour bagai nk giler sumer orang
comforter queen/king jatuh harga 89 jer..

MR - hi hi hi kalo dh kaki soping..kalo duk ulu banat pun mesti sanggup redah... (tapi saya redah ni pun bajet tak berapa nak ada so alakadar jer lah mmbeli)

oli said...

hehehehehe...biasalah...kalau terperuk kat rumah, bertambah-tambah sakit...heheheheh...ni keluar jalan-jalan supaya virus kat dalam badan kita ni boleh kongsi dengan orang lain...hehehehehehe

Queens said...

Oli - kannnn sib baik ada orang yg sokong i hi hi hi ihihi

nanonano said...

haiii seb bek la kuantan xbyk sgt mall..
klu x,
kopakkkkkk...
:p

3740Journal said...

i takde jcard.. huhu.. u thanks for inviting.. nanti kitorg terjah.. hehe

MeL said...

uihh, nyesal xpegi! mlm td kan? :(

m.e.r.a.h. said...

rajinnyer jejalan time sakit.. kena gtau boss u nih..huhu..

mummy_adam said...

uishhh... syok nyer.. mesti dah xsakit lepas tu kan.. heheheee

tulip said...

agak2 bos tiara baca tak blog nih? hehe

KV said...

takpe, sales ada sokmo, nanti beli lagi. Hehe

Bab susu tu kan, akak bagi mamil utk dina. Mostly dia popo tak pernah bermasalah. Nampak dia tembam sikit, tp berat dia 9.5kg jek. Padahal umur dah 1 tahun 10 bulan.