Saturday, June 7, 2008

Saturday
Mummy happy sangat..
Pasal daddy cuti ari nih..
Dalam setahun leh kira ngan jari jer daddy cuti ari sabtu..
Nanti kalo baby dah kuar..
Tinggal kita dua orang jer lar kalo hari sabtu.
Daddy keja full day..
Mangun awal pagi..taksabar2 nak jalan ngan daddy ari sabtu..
Gi umah my friend antar kain batik untuk dijahit (letak getah)
Then rezeki orang pregnant kut..
Dia jamu makan nasi tomato..
Apa lagi rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari
Since tak breakfast lagi so kiranya brunch sekali ar..
Lepak2 jap umah dia..sembang2 tanya tip-tip kat dia.
Yer ar dia dah 4 anak..
So far..aku bersyukur.. pasal dia preggy mabuk 9 bulan..
Masyallah sian kat dia..
Aku yang mabuk 1-4 months pun rasa terseksa..

Lepas tu gi jumpa another kawan
Makan kat TGIF..dah lama aku dok nak makan mozarella
ORder Three For All..aku ngan beckham
Member aku order set lunch 39.90 + Ice Cream Sunday Friday..
Total makan RM 129++
Nak makan punya pasal pejam mata jer lah..
Hi Hi Hi..

Lepas tu separate, dia balik umah, while aku ngan beckham gi midvalley
Entah kenapa ari tu tak jem pulak midvalley
Selalunya sesak banget!
Terus ke tempat yang dituju..
Actually aku ngan beckham dah plan nak beli apa..
Sebab aku dah tak larat nak melilau macam dulu-dulu..
So 1st tempat gi jusco children department..
Cari Tilam.. + my mom dok pesan soh beli blanket untuk baby..
Aku ingat blanket tu balut jer lah baby tu ngan lampin..
Mana tau my mom dok bising soh beli..
So at last aku dpt gak beli tilam.. yea yea yae (abih pencarian for tilam)
Tapi tilam jer.. bantal2 apa sumer takder tuh..
Blanket pun kat jusco macam tak worth nipis nak mampus tapi harga dekat 30hinggit!!!
Yang tu cari lain kali..

THen terus ke farmasi kat jusco tuh
Nak cari stretch mark cream
Dapat ar Franch Stretch mark cream RM 21.80
Tapi bau kureng skit..
Tapi nak wat camner kena ar pakai..
Then aku dah tak larat nak jalan..
Tu pun dah dekat kul 8 ...
Terus balik.. sampai umah terbongkang depan tv..
Beckham start ar tengok bola EURO 2008 tuh..
Aku Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ngan baby pun Zzzzzzzzzzzzz
Penat sih!!!








No comments: