Tuesday, June 3, 2008



Ari ni ..
Drive dari umah mama..
Awal giler aku keluar takut jem.
Sekali cuti sekolah daa..
Awal giler ar sampai..
Lepak dalam keta dulu..
Aku cuba tahan diri dari beli nasi lemak..
Dah ar last week 5 hari turut-turut makan nasi lemak semata
So ari ni aku beli mihun goreng lak + coq udang
Semalam mama kasi aku virgin olive oil nih
Soh aku minum
Besar giler botol dia..
yang si beckham ingat botol todi.. (arak)
Hi Hi Hi
Sib baik hanya minum 2 kali sehari
1 kali pagi before breakfast
and 1 kali selepas dinner..
And nasib baik lagi 1 sudu besar jer..
Tuh pun jenuh aku nak termuntah
Imagine ar makan minyak..
Cepat2 aku tawarkan ngan makan kurma kasi manis mulut..
Dah macam2 aku telan nih..
harap2 semuanya selamat and berjalan lancar..
Kita usaha dan tawakal kepadanya kan..
Semoga Allah memperkenankan..
Macam tak sabar pun ada ...
Macam takut2 pun ada..
Macam2 hal pun ada..
Dah minggu2 terakhir nih
Macam2 pulak rasa nya
Kejap Pening
Kejap Letih
Kejap Lenguh
Kejap Sedih
Kejap Happy
Hi Hi Hi ..
Oh Ya.. Virgin Oil Nih
harga RM 35.00
Satu Botol nih ada 1liter (1000ml)
Banyak giler.. smpai baby ke 3 pun leh minum lagi..
Kebaikan..minum virgin oil nih
Mengelakkan Jaundice/penyakit hati for baby
Memudahkan process bersalin.. (laju mcm minyak..insyallah)
So Mummy dearies apa lagi..gi google..
:)

ps: kalo ikutkan hati aku pun nk ikut macam si ELYN n DILA nak duduk umah.. tapi tapi tapi..

No comments: