Tuesday, June 10, 2008

Barang - barang yang aku sempat pack (malas pack pun) teruk mummy nih

For Baby
  1. Baju and Seluar (mostly aku pack body suit & Romper 2 pcs)
  2. Mitten n Booties 3 sets aku packing.. takut tak cukup
  3. Blanket Baby baru jer aku beli ari ahad lepas 1pc jer
  4. Topi 1 pc jer
  5. Barut (lom lagik..) 2 pcs
  6. Napkin/Lampin (lom lagik) 4 pcs
  7. Lampin Pakai Buang aku bawa 1 pack ada 28pcs jenama mamypoko
  8. baby Wipes 1 pack
  9. Minyak telon / minyak yuyi (tak beli lagik)
  10. toiletries Complete set jenama anakku (kat mydin RM 8.90)
  11. Feeding Bottle - 1pc (lom masukkan dlm beg pasal lom basuh)

For Mummy (Me)



  1. Baju Butang depan - 2pcs (lom lagik..yang lawo2 takder yang seksi2 byk hi hi hi)
  2. Kain batik 2 pcs (lom siap jahit getah lagi this week baru nk pi amik kat kwn aku)
  3. Towel - 1 pc (ada lam almari tapi lom amik)
  4. Sweater (Beckham kata nak beli baru sebab yg lama dah lusuh)
  5. stoking 3pcs (sumer free gift)
  6. nursing bra 2pcs (beli kat tesco jer RM 4.90 satu)
  7. nursing pads 1 paket 5pcs (tak kan nk bw satu kotak kut)
  8. Disposable panties & maternity pad - 1 pack (beli kat anakku)
  9. Slipper (aku heret yang ni jer lah kut)
  10. toilettries aku amik yg MAS nyer complimentary gift tuh..dalam tuh complete set..
  11. Air/Minyak Selusuh/Air zam-zam (lom pack..nak simpan dlm botol kecik)
  12. Plastik Bag (lom lagik, utk wat tempat baju kotor)
  13. Kad Hospital (Dalam keta nanti terus letak jer)

Extra

  1. Car Seat (lombeli maybe nak cari baby carrier jer kut)
  2. Book / CD / Alquran (lom simpan)
  3. Camera (lom recharge batery)
  4. Food (untuk beckham and my mom) lom pack pun

Itu lar antara serba sedikit barang2 yang aku dah pack.. akan aku cuba sedaya upaya memenuhkan segala bag2 tuh.. hi hi hi kang yang kelam kabut aku gak.. Kut2 ada kalian2 yang rasa me kena tambah apa-apa kasi tau yer..




No comments: