Friday, June 6, 2008

Hari ni halfday morning..
Malas nak mangun pagi..
Mama buy breakfast roti canai 2 keping each..
Ha ha ha
Since harga minyak naik nih..
Roti canai jadi kecik besar CD and cost the same..
Giler ah!!!

Lepas tuh, aku speedup kemas beg baby and beg aku ke spital..
(baru nak kemas okeh, mummy sangat pemalas)
Tu pun tak complete..
barang baby botol susu lom masukkan..
Perlu ke eh? bawa gi spital..
Kang doktor soh breastfeed jer kang.
Bawa jer lah eh..
Aku nyer beg langsung tak complete
Baju button depan,sweater,slipar, sumer nih lom ader lagi..
And ada a few barang dalam list ar..Yang lom settle..

Lepas tu aku siap2 gerak ke opis..
Gi jalan2 kat amcorp mall..pasal aku smpai awal..
Lunch mekdi (again!!!!)
Aku nak cari stretch mark cream..
Tapi macam tak leh decide nak pakai apa..
Awal pregnancy dulu.. takder pun nampak macam nak kena stretch mark
Ni last trimester nih..nampak macam nak jadi jer
DUlu aku pakai johnson baby cream jer..
Apa stretch mark cream yang berkesan eh??
Tuh pun pasal aku belek perut aku lebih sikit pagi tadi
Yar lor selalu rush nak pi kerja, pehtu rush nak solat apa sumer..tak sempat nak belek..
ha ha ha
Yang aku nampak kesan stretch mark tuh..kat bawah perut and betul2 dekat ngan "Ci*ap
Any suggestion? mummy??

No comments: