Monday, June 16, 2008

Alhamdulillah as at now 350pm..
Sakit perut dah kurang..
Tapi sekali sekala dia mai jugak lar sakit perut
Tapi yang bawah takder ar rasa apa2 cuma sakit perut + perut mengeras...
Cadang tadi waktu lunch nak pi panel klinik..
Tapi pehtu rasa mcm malass lak..
Rasa macam boleh tahan.
Tuh yang malas thu..
Yang penting nak makan.. hi hi hi
(makan lagi penting dari pi klinik terukkan aku?)


Tadi masa sakit sangat2 bila dia mai
terpikir nak call my mom..
terpikir nak call tok ..
tapi tak jadi.. takut depa risau
last2 sms beckham jer..
larh lagi teruk si beckham risau..
Siap nak mai amik aku and dia nak cuti..
Last2 aku kata takper lah sakit perut psl nak berak kut..
hi hi hi
Aku cuba fikir positif..
Pehtu dia call setiap 10 minit..
Nyesal lak cakap kat dia..
Wrong decision..
Nih gambar latest semalam
Tak reti nak rotate gambar nih
Please sila jangan komplain ok
Saya sangat tak lawoo.
Pasal kat kampung semalam panas membahang
Between dok control takut baby jatuh..
lagi.. baby dalam perut mummy pun dok tendang-tendang
Jeles kut, mummy dia pegang baby lain
Baby nih baru 3 bulan ok..
masa dia lahir berat dia 4.25kg..
Sangat kiut cerdik .. sangat
Kalian nampak aku macam kekok kann???
Eh nampak macam nak cekik dia eh..
ACtually aku dok geletek2 tengkuk dia
Bagi dia gelak.. nak tangkap gambar
Hi hi hi..
Itu jer lah citer..
Perut nih dok sakit gak ar (as at 4.04pm)
Kena pi klinik gak ar nampak gayanya

No comments: