Tuesday, June 17, 2008

Alhamdulillah..
Buat saspender jer kan..
Ingat sakit perut pasal baby nak keluar dah..
Semalam balik umah..
Dapat Kentut.. + berak..
Lega perut nih..
Betul cakap applepie..
Sakit perut pasal aku makan pedas..
Hi Hi Hi
Lega sangat-sangat..
Tuh lah akibat makan tak ingat dunia..
Sumer main bedal masuk jer..selagi bleh masuk
Macam DBKL..

Yang sebenarnya sakit nak bersalin tu macamamana ya?
Susah kan kalian2 yang experience nak terangkan..
Btw..akar fatimah tu dah berbunga putih2..
Seramm...
Bersediakah aku??
Honestly aku memang penakut...
Kata applepie.. ingat nak tengok muka baby yang comel pasti aku akan boleh buat..
Lain orang lain rasanya..
Lain orang lain ujiannya..

Being 34 weeks..
Selamat Tinggal tido yang nyenyak..
Memang-memang aku sangat jeles tengok beckham tido nyenyak..
Malam tadi aku terkebil2 sorang..
Tengok kipas berpusing,
Dengar macam-macam bunyi
Sampai tiba2 naik seram sendiri..
Pusing kut ni tak kena kut tu tak kena..
Agaknya ini latihan untuk aku jadi mummy..
Yer lah nanti kena mangun wat susu..

pst..dearie mommies..
Kalian ada mimpi apa2 tak..
Mimpi baby ke..
Mimpi apa2 lah.
Mostly tentang baby..
Agaknya ini kurniaan kan..

Semoga kita semua dipermudahkan amin...

No comments: