Thursday, June 19, 2008

Malam tadi aku leh nangis teresak2
Pasal panas..
Kipas bukak sampai 3
Kipas kaki
Kipas Kotak
Kipas syiling
Aku nak mandi beckham tak kasi..
Sib baik ar ada beckham, dia lar yang memujuk
Tapi entah pasal panas semalam tiba2 jadi sedih
Pehtu aku nangis teresak2
Pasal...
Aku rindu katil aku kat umah..
Aku rindu bantal busuk aku
Aku tak leh imagine nanti dalam pantang nak pakai segala mak nenek sweater/stokin..
Huwaaa!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hari nih 18/6/08
Mummy MC, pasal teman daddy gi tampal gigi..
Sian daddy.. gigi lobang..
Actually daddy cakap dia nak gi sorang
Tapi mummy yang malas nak kerja
Hi Hi Hi..
Pehtu gi jalan-jalan lagi kat midvalley (again)
Apsal eh dah dekat2 nak bersalin nih
Memang Pemalas tahap teruk sekali
Malas nak pi kerja..
Datang keja pun buat keja ala kadar jer..

Semalam memang x der plan nak beli apa-apa pun untuk baby
Tapi last sekali beli jugak, haih!
Beli drypers (28 Pcs) Kat care4 RM 14.90
So total yang ada sekarang dah ada 84pcs
Cukup kut untuk sebulan???

Then semalam memang rekod ar
Shopping tak sampai 3 jam
Aku dah ajak beckham balik umah
Betul2 letih and tak larat nak jalan dah
Aku just jalan2 kat jusco jer
Kalo aku ke midvalley sumer kedai aku singgah
Walaupun selalu pi..

So semalam smpai umah jer terus tido sampai kul 7 malam!
Pehtu lepas dinner apa sumer tido lagi kul 9 dah tido
Sekali ngan beckham aku heret soh masuk tido..

I'm 35 weeks dah? tak sangka

No comments: