Wednesday, March 17, 2010

Topik Biasa jer Tak yah baca pun takper

Pening juga nak cari topik nak posting hari-hari
dalam blog ni
takper aku sedang bereksperimen
kita tengok hasilnya
so dalam pada tu
kena la aku pandai-pandai/pening-pening kan diri cari topik nak cerita
 
hari-hari cerita pasal aku jer lah
kalau nak cerita dalam kain
pi blog sebelah
hahahaha
 
ini blog baik..
blog sebelah tu blog jahat
keh keh keh
 
ok cerita selanjutnya
malam esok kat putrajaya ada Hotbaloon Air Fiesta
korang pegi ke?
aku dah proposed kat beckham
tapi dia senyap ajer.
Free jer tak yah bayar
Details and Location as below :

2nd Putrajaya International Hot Air Balloon Fiesta 2010

Type:
Start Time:
Thursday, March 18, 2010 at 7:00am
End Time:
Sunday, March 21, 2010 at 9:00pm
Location:
Precinct 2, adjacent to the Monument Alaf Baru
 
eeee boring kan???
ok lah tuh jer..
 
 

2 comments:

Elyn said...

kalau u pi leh singgah umah mak i kat sana.... itu pun kalau i ade hehehe

MAKCIK REHAN said...

tepek rancangan agama pulak. kih kih kih...