Monday, March 15, 2010

Pantang

Korang ada pantang larang tak?
Contoh..
Tak boleh makan nasi sambil tukar tempat
nanti kawin empat..
 
Or
Tak boleh biarkan tangan tu tak berbasuh lama lepas makan
nanti mak mentua tak sayanng
 
Or
Jangan makan nasi tak habis
nanti pasangan kita muka berjerawat or banyak jerawat..
 
Hmm..
Aku rasa skrang ni
aku tak leh ar nak update gambar-gambar ayra
or nak cerita banyak2 pasal ayra
sebab mcm pantang..
 
asal aku start citer jer
or upload gambar jer
Ayra akan mcm demam ke sakit ke
haih.. entah lah
kebetulan atau?
wallhualam
aku sebagai seorang mummy
mesti nak anak aku sihat sejahtera
selamanya dunia dan akhirat..
 
so tak tau lar
apa pendapat kalian?
 
 
 
 

7 comments:

MamaAimy said...

cuba tukar susu lain...takut susu x sesuai sbb tu dia asyik sakit...

YatieJay said...

Very the moden ah pantang kau ni Tiara. Kalau upload gambo anak, Ayra akan demam.

Tapi kalau kau rasa itu penyebab, berhenti sat bercerita psl anak dan cuba tengok betul tak? Tapi budak2 biasalah, demam dan sakit....

Nway, pasal lepas makan kena basuh tangan cepat2 nanti mak mertua tak sayang tu, hari tu masa tengah makan dgn mil, kita org sembang2 sampai tangan masing2 yg kering....kalau MIL pun join sekali sampai tangan kering nak kira mcm mana tu?! Heheee......

tulip said...

macam seram je upload gambar anak bole jatuh sakit... tapi cuba test lagi. kalau betul lah. jgn upload.

izzahazfar said...

sungguh...moden betula akak ni...hehehe..ada gak yek pantang mcm tu...kebetulan kot..appeun cuba la stop sat...tengok apa perkembangan ayra

aBgGeNgZ said...

whatta 'niyang rapik' la pantang2 camtu...gua rasa pantang2 pelik macam ni bleh la di ibaratkan 'jangan gelak lebey2 nanti dapat laki / bini badut'

padahal gua rasa kalo gelak sakan bleh terkencing ada la...

apa pun berpantang la lepas bersalin untuk kesejahteraan pembunuhan kapir pada masa depan...

Elyn Sani said...

i pantang nampak mknn je heheheh

NM said...

erk?ada kene mengena eh gambar ngan pantang?takut la pulak...