Tuesday, March 2, 2010

Orang kata..tapi aku tak percaya

Orang kata
kita sebagai parents
jangan sayang anak sangat
buat biasa jer
betul ke??
 
tapi aku sayang ayra
nak buat mcm mana
kalau dia notty aku still pukul
kalau dia nanges kaadang2 aku buat tak tau jer
penah ayra nanges guling2 hanya sebab aku pukul kaki dia
aku dan beckham wat tak tau jer
 
orang kata
kita jangan sayang anak sangat
boleh ke?
 
mummy kat sana
korang tak berapa sayang ke anak korang?
posting ni takder kena mengena ngan posting kat bawah
ada orang baru nasihat aku
jangan sayang anak sangat
 
betul ke?
aku mcm tak percaya!
 

2 comments:

lin muhamad said...

hm...anak sendiri kenalah sayang. tapi jgn sayang sgt anak macam 'anakku sazali'..terlalu memewahkan anak dengan kebendaan..tak betul gak tu.

Elyn said...

dah nama pun anak, mesti la sayangkan?? tapi sayang berpada-pada org cakap. jgn manja kan sgt jangan abai kan jugak hehehhehe