Friday, April 23, 2010

Setiap Company Ada seekor

Camner eh nak buat
Aku tak suka ar keja kat sini
Tapi at the same time
Kalau aku lepaskan
aku lepaskan emas tengah-tengah jalan..

Antara sebab2 aku tak suka keja kat sini
Sebab seseorang yang bila aku nampak dia
Or dengar dia cakap jer
Aku rasa nak tumbuk muka dia kuat-kuat..

Camner nih??
Kalau aku ikut hati
Memang aku pergi
Tapi kalau aku pergi
.............. (isi lar tempat kosong sendiri)

Haihhhh
Setiap hari datang keja
tak seronok..
Aku cuba
Untuk Enjoy
Tapi..
Bila nampak muka dia
Aduhaiii....

Dulu..
pernah camnih gak
tapi dulu aku muda lagi
aku geram sampai campak file kat dia tuh
pehtu terus resign camtu
(muda ikut darah amarah)
so aku takut kejadian yg sama berulang
perangai dia lebih teruk dari yg duluuuuuuuuuuuuu

aduhhhaiii..
kak ida if you read this..
I'm facing with Chong Voon the second..
But this time..
it's a HIM

Huh!
jerawat pun dah naik 2 bijik
STRESS

*so kesimpulannya
Kita memang tak leh lari dari orang yg kita tak suka
setiap company ada seekor ?




8 comments:

Elyn Sani said...

mmg ditakdir setiap comp ada makhluk jenis ni... So bersabar je la....

ida napi said...

rasa2 leh sabar x? kalo leh buat derk jer dgn org tu n if dia dok gak carik psl tell him off..u hv your right..if u go elsewhere sure u jumpa gak org cenggini..silap2 lagi teruk..

apapun, i wish all the best of luck..

zonaku said...

huhuhuuuuu... kita serupaaaaaaa



the mere sight/ a simple glance already made me hate her more....

astaghfirullah!

Anasfadilah said...

memang tetap akan ada sebagai ujian pada kita..redha ajelah..

KV said...

ye ye..setiap kampeni wajib ada sekor. Tiara, ketahui lah, tidak enko sorang yg mengalami nya, orang lain pun senasib tau. So, sabar oke.

YatieJay said...

Agak2 kalau Tiara sound sedas dua adakah akan menjejaskan your appraisal utk increment atau bonus? Kalau tak....apakata kau bagi sedas, biar dia rasa sikit?

Tapi kalau dia salah seorg dari boss yg bagi kau markah....baik bersabar ajelah nok!

Aku Bukan Bidadari said...

Elyn - opis u mana der makhluk cmnih..

Ida - kak ida,, chong voon the second.. hu hu hu tapi yg ni lelaki jantan

Zona - opis hang lagi ramai no..

Dila - Redha,tuh lah kena redha.. tapi hati ni nak benci jer ngan dia

KV - kak, kat opis akak ada ke sekor? laki ke pmpuan?

Yatie - kak,. dia ni bos kecik jer kak.. tapi satu dept ngan tiara, tapi bos besar ok jer.. dh ngadu kat bos besar hari tuh.. tapi bos besar ckp dont bother him.. itu jer solutionnya

sazzy said...

sabar je lah eh.. takut nanti, pergi tempat lain, ada masalah lain pulak.. tunjukkan yang kita lebih bagus dari dia dan jangan tunjuk yang kita merana dek kerana perbuatan dia..