Tuesday, April 20, 2010

Pureen Warehouse Sales

Sabtu dan Ahad ni
Jangan lupa
Pureen Warehouse sales
Anak dah besaq pun
still leh pi tau
baju semurah singgit jer
pehtu ada lar benda2 lain lagi
macam detergent/bedak/biskut/nestum
Worth It lar sangat

Ni kira promote lar kan
tapi bukan dapat apa pun
Aku tak tau lar bleh pi ke tak
Beckham sibok
kalau nak harapkan aku dan ayra berdua jer
Nanti korang akan nampak sorang perempuan nangis sambil sorang budak lari sini lari sana
hahaha

ok lar sekian

3 comments:

mummy_adam said...

menarik nie, tp xtau ada masa x..huhu

zonaku said...

jom!

Elyn said...

ahaks i pi dulu tu je... skang kalau ajak sure faiz tak mo!!