Monday, April 5, 2010

Sampai juga akhirnya..

Berkat kesabaran..
Ecehwahh
(knowing me yang memang tidak pernah sabar korang jangan percaya statement kat atas tuh)
bila barang yang di hajat tak sampai2 last week
aku melompat2 tergedik2 nak barang tuh
dan dan tu jugak
biasa lar aku kan
sumer nak cepat!
Akhirnya
yesterday barang tu jatuh ke tangan juga akhirnya

Apa barang tuh?
Masalah aku ni..
Model to be.. yang akan diupah lumayan jugak
tak mo jadi model
sibok tengok CD..
aku kalau boleh nak jadi model
tapi tak muat lar pulak
hahahaha

ok korang dah boleh agak kan?
Yesza..
Branded Baby / Kiddo Clothes..
100% Original
(nanti aku tangkap gambar label/series no and plastic bag)
Antara brandnya
BABY GAP
Ralph Lauren
Mclaren
Carter
Burberry Dress
Untuk brand ni harga memang mampu milik..

Untuk Budget Corner pun ada (semurah sehelai RM10)
(blog ni dh jadi blog sales lar pulak kan)
apa - apa pun..
selesai mengambil gambar baju
akan di upload secepat yang mungkin





5 comments:

Elyn Sani said...

bayar pakai CC bule?? nak swipe kat ne?? ekekek

Elyn Sani said...
This comment has been removed by the author.
mummy_adam said...

amik gambar model sambil tido lah.. hehe..

Mrs.R @ Emi said...

auwww..cepatler upload..mana tau ada yg berkenan :)

Queens said...

Elyn - boley2 u nk swipe kat ner? kat atas ke kat belakang?
ekekeee

Mummy Adam - Ena.. kalo cuit dia sikit dh terbangun model to be tuh..

Mrs. Emi- akan diupload.. skrng ni tgh tunggu camerawoman amik gambar.. tp upload kat blogshop nnti tiara war-warkan .. kat sini link nyer