Monday, November 2, 2009

Tempat toy's Ayra yg "sangat kemas"


Janji dah buat kena tepati kan..
(schedule post)

Rumah ada baby/budak kecik
Memang bersepah kan?
Tapi kalo ada maid tu lain ar
mesi rumah kemas 100%
Nih gambar Tempat toy's ayra..
Dah melimpah ruah..
kena beli satu lagi kotak untuk isi toy's dia..
Kalian simpan toy's camner??
ni kang dh malammmmmmmmmmmm kang baru lar aku leh kemas
tapi esok pepagi dia mangun
and tolong "kemas" kan bagi lagi cantik.
so mana aku sempat nak kemas lik
nak kejar masa nk siap2 kelam kabut nak gi kerja
so end up bersepah cmth gak
sebab kang petang dia balik..
dia tolong "kemas" lagi..
hiks..

semak kan???

ps: selasa,rabu,khamis dan jumaat ada posting ya.. ekekek mcm pesanan penaja!

7 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aku beli kotak berttup besar punya..humban jer semua dalam tu..lepas tu tutup..gila kemas..dalamnya ya Rabbi :P

Elyn said...

ahaks wafiq nyer bawah tangga nnt i buat post tu!!

hot mama said...

owhh..blom tgk kalo syira punya penangan siap ade periuk..bkan periuk mainan, nk periuk btol2...kena snap pic la camni... mmg la kalo dah ade budak tu xleh nk buat ape la.. i pun xde maid..

tulip said...

sama je sepahnya...

nanonano said...

ganas ank dara tu sorg, hiks
:p

KV said...

rumah ahkak lg dasyat dik. Sakit jiwa aku nak ngemas setiap 5 menet.

oren... said...

hahaha..

umah akak ada 3 kotak yg berpenutup tuh..itu pun kena beli lagi 1 pasai tak muat dah...

la nih akak buat kerahan tenaga jek..selalu mira la yg kena kemas..muahaha..yg lagi 2 tuh, asik ngelat bila suruh kemas..sian mira..smpai muncung2 mulut bila nk kemas mainan tuh..stress kawan...

ps: rindu nak ym ngan kamu pagi2..