Tuesday, November 3, 2009



Cerita kartun favourite aku ngan ayra
HAGEMARU..
mungkin tak berapa sesuai untuk ayra
tapi tunggu dia besar sikit lagi
baru aku "banned" ar utk dia..
buat masa skrang
aku bagi ar dia tengok

Kelakar tau citer kartun nih
cuba korang pi cuba tengok
hiks.. tak mcm sin chan..
Sin chan tu memang "lucah" abih
HAGEMARU ni family sikit citer dia..
hik..

*update gak per.. jgn komplain ok lalalalalala

5 comments:

zonaku said...

bahaya.... jgn kasik doa tgk.. nnt melawan mak bapak

azzamoro said...

hehe.. kdg2 tengok jugak.. memang kelakar. airyll suke tengok jim jam je..

Elyn said...

i tgk tp tetap tak paham!! ekekeke

AppleB said...

pengaruh hagemaru la anak aku kencing merata tu hari.

alasan dia "hagemaru boleh kencing dalam seluar min pun boleh la"

nk pingsan aku dengar huuhuhuhuhuh. but aku laki bini pun boleh gelak la tgk hagemaru. skrg kurang dah dia tgk lepas kena marah kencing dlm seluar mcm hagemaru hahahahaha

Nina said...

Channel ape erk?? Pukul??