Saturday, October 31, 2009

Rutin Sabtu...


Gambar minggu lepas kat MINES.

Sabtu..
As usual dok umah
sambil babysit ayra..
Beckham keja full day this week

Rutin Sabtu
Lepas subuh
tido lik
then bangun together2 ngan ayra
kalau nasib baik kul 10 dia bangun
kadang2 kul 8 dah bangun dah
then for bfast ayra
milk and bagi biskut (nestum lembek2 sumer dia dh tak nak sekarang)
pehtu dia tengok tv and main toys
Aku start lar laundry baju yg berkilo-kilo tuh..
Then mandikan dia
Then for lunch..
Masak pasta ngan white cream sauce
untuk ayra..
For me ... french fries goreng ajer for lunch
tak sempat nak maakn pun
dalam kui 12tgh camtuh dia dh start genyeh2 mata..
bawak masuk tido.. kadang-kadang
sekali ngan aku lar tido..
Then dia bangun
selalu cari milk and aku bg biskut
or repeat pasta again..
tunggu daddy balik sambil tgk tv,main toys.. sambil dia kemas rumah yg dh memang kemas nih..
mandikan dia dlm kul 5 petang
kui 530 beckham balik
ha shift tu hand over kat beckham
sebab bila ada beckham
ayra akan ngada2 tak mau ngan aku
nak kepit ngan beckham lak
so.. aku dpt ar nak mandi sekali lagi ngan nyamannya..
hiks..
so kaliannya rutin camner??

No comments: