Sunday, November 15, 2009

Benda Yg Penting Selain HP

Hari ni nak citer pasal
Setiap orang aku rasa ada makeup bag kan
Kalo gi opis??
lepas solat korang touch up lik ker?
ke biar jer camtuh
aku memang kena bawa makeup bag hari-hari
bukan per
sebab aku selalu makeup dalam keta jer kat parking lot
tak sempat ar makeup kat umah..

then lepas solat mesti nk kena touch up balik
kang kalo tak touch up
bos halau aku kuar dari opis
sebab tak kenal siapakah aku ini
ha ha ha ha

confident level tu kurang ar if tak makeup
bukan makeup apa pun
sekadar pakai bedak & lipstick pun kira makeup lar kan kan kan

jom main tag nak??
tag apa ada dlm beg makeup u all
tak kisah ar barang2 branded ke tak
yang penting / janji ada..

Honestly aku dulu pakai Foundation Bobbi brown
memang lar mahal tapi tak sedap lak bila aku pakai
berminyak and tak berapa nk selesa
last2 aku beli LOREAL
separuh dari harga BOBBI BROWN Foundation
tapi.. sangatlah selesa
and utk bedak
dengan tak kisahnya aku mengaku
yang aku pakai SILKY WHITE ajer.. RM 19.90 (ada jenama gak wat)

then lipstick lak tak kisah jer janji cantik
selalunya AVON lah aku beli
dulu pernah beli loreal
kering sangat.. then stix tu avon

eyeliner..
errr sebenarnya aku baru berjinak-jinak jer
ha ha ha
dulu aku beli kat watson RM9.90 takder jenama
tapi kalo mata gatal tenyeh sikit jer
dah comot abih mata..lebam
then kena marah ngan ELYN takut mata bengkak kalo pakai brand yg tah haper2..
kebetulan eyeliner tu dh kering
tadi pi ALAMANDA
Elianto ada kedai kat situ
gatal2 singgah
belek2 and beli PEN EYELINER LIQUID
RM20

Then Eyeshadow lak
Avon and ELIANTO (yg platet tuh baru beli tadi gak)
tapi ELIANTO nyer eyeshadow terang and senang cuci
tu yg paling aku suka..
Sekarang kat ELIANTO kalo beli RM 60 ada offer free lipstick

So kesimpulannya
dalam beg makeup aku tuh jer lah yg ada
korang lak camner?
sudi share??


bag makeup-kecik tapi boleh sumbat pelbagai...


Benda Yang Mesti bawa.. kehulu dan kehilir..selain henpon


Ni baru beli tadi.. kat ELIANTO ALAMANDA


PS: SCHEDULE POST FROM MONDAY TO FRIDAY, jangan lupa baca.. hi hi hi
menyiapkan semua ni up to 2.30PAGI...semuanya untuk kalian..
ha ha ha (perasan diva)

2 comments:

Elyn Sani said...

i ske elianto nyer brg!!

Eliss said...

x pernah beli elianto..