Tuesday, November 17, 2009

Menghilangkan keciwa



Orang kata kalo kita frust/tension/stress
Benda yang leh hilangkan
selain doa/solat dan seangkatannya
Adalah pi simpan duit kat kedai-kedai
HIks..

Jadinya last week
kami telah dengan gigihnya
menyimpan duit-duit
di shopping compleks
kat kl nih

Memang menghilangkan ke"frust"tan aku lah
tapi maybe menambahkan ke"stress"an beckham
keh keh keh

Dating berdua ngan beckham
dari kui 630 pagi up to 700 malam
bergambar kat stesen komuter
ibaratkan kami ni bukan orang malaysia
amik gambar dalam kedai kat SOG
Orang ingat kami orang BRUNEI
hiks..
yer kami orang BRUNEI CELUP

Owh ya letak gambar dalam blog
Memang niat nak menunjuk-nunjuk pun apa lagi
gambar diletak adalah untuk menunjuk-nunjuk

ha ha ha
(makan hati kepada sesiapa yg berkenaan lalalala)

5 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

gaji pun x masuk lagi aku ni..dah sesak napas ni..hahaha

Elyn said...

hahaha mesti org yg tgk tu jeles lelagi aiii

KV said...

eh takdak makan hati pun, akak pun menunjuk sokmo apa yg di beli. Haha

chik star said...

phewwww !

zonaku said...

wa.... aku nmpak beg primavera.. kasutnya mana??????