Friday, May 16, 2008

Pagi nih kesiangan..
Kelam kelibut mangun..
Beckham yang jaga jam..
Aku dah start muncung ar..
Pasal nanti aku juga nak kena tempuh jem..
Lambat 50 minit kuar umah ari nih..
Jem bagai nak giler..
Sakit kaki dan pinggang aku..
sampai opis ngam-ngam kul 820, sib baik tak lewat..
Baby lak asik mengeraas jer sepanjang aku drive..
Sampai jer opis, pinggang aku menjadi2 sakit..
Tuh pun aku dah lewat, so naik tangga lar
Termengah-mengah..macam nenek tua
Hi Hi Hi..
Ari ni jumaat, apa lagi ajak paksa collegue aku gi breakfast..
Pasal aku dah lapar giler..
Ari ni aku bfast nasi lemak kecik sama capati + milo ais..
Sekarang perut aku penuh rasa macam ada triplet kat dalam nih..
Aku belum buat / kemas beg2 untuk ke spital lagi..
Baju2 pun belum basuh lagi.
Ya allah malas betul aku nih..
Sekarang tabiat aku suka tangguh-tangguh kerja lak..
Ingat esok nak basuh baju2 tuh..
Tapi ada hal pulak..
Haih..

No comments: