Monday, May 26, 2008

Kawan aku selamat melahirkan baby girl ari nih kat Pusrawi Kajang,
Huhuhu, selesai lar sudah penantian..
Tapi yang tak bestnya biler dia hantar mesej
Cakap sakit terlampau sakit...
buat aku risau jer..

Memang itu ketakutan aku yang paling maksimum..
Takut sakit..
Manusia mana yang tahan sakit?
Itulah yang aku doa siang malam..
Agar aku bertahan kesakitan itu..
Sedangkan terguris kertas sikit pun
Aku dah menjerit sakit..
Ya Allah permudahkan segala urusan bersalin ku
Jauhkan aku dari kesakitan bersalin ya allah..

Sekarang nih, aku ikut cakap orang
Tak mo beli baju dah
Dah lebih pada cukup tuh kut..
Ada 21 pasang
Mostly Newborn
Ada jugak sikit-sikit 0-3 month dan 3-6 months
Tapi hati ni tak boleh tahan
Nampak jer baju mula nak beli..
Hi Hi Hi..
Aku rasa sumer mummy-mummy macam tuh kut?

Being 31 minggu keatas nih
Pergerakan dah semakin perlahan..
Jalan laju sikit rasa nak tercabut lak pinggang
Hi hi hi..
Aku rasa perut dah kedepan..
Pinggang masuk dalam (jalan mendada)
Hi hi hi..
Kadang2 tengok macam kiut (perasan)
Kadang2 tengok macam penguin atau tempayan bergerak (hi hi hi)
apa-apa pun..
Dah masuk minggu ke 31 nih..macam2 perasaan ada..
Normal lar kut kan??
Debar makin kuat terasa
takut makin bertambah2
Excited dan happy bersimpang siur
Rasa tak percaya pun ada gak..

Doa aku..
Semoga segalanya berjalan lancar..
..............
Ps: My Dear Sales 26/6/2008 (masa tu aku dah sarat bangat kut?)

No comments: