Thursday, May 22, 2008

Hari nih..gi breakfast ngan beckham
Aku makan banyak giler..
Hi Hi Hi..
Maybe baby yang teringin kut (alasan)

Aku perasan baby kami nih kalo naik keta..
Sangat suka keras-keraskan badan
Baby aku nih suka naik keta ker?
Sama macam daddy dia..suka keta?

At this stage..30 minggu ++
Aku dah mula rasa mengah-mengah
Kejap2 aku tarik nafas panjang2
Macam malam tadi bila aku tidor mengiring belah kanan
Kat ulu hati aku pedih..
So kalo aku ngiring belah kiri
Ok lar boleh tido..
bila aku terlentang pinggang lak sakit..
Perjalanan nak menjadi seorang ibu
Perlu banyak kesabaran kan?

Semalam my mom call lagi..
Tanya biler nak mai duduk sana..
Sib baik aku dan beckham dah berbincang
"Maybe" 1st June baru nak pi duduk sana..
Tapi tengoklah macam mana..
Hmm ....

Last but not least..
Kawan aku.. admitted kat UM..
Sian dia.. disahkan pregnant
tapi ada bleeding ngan sakit bawah ari-ari and sakit pinggang
Aku suspect dia placenta previa or ngandung luar rahim
tapi aku tak berani nk inform dia
cuma aku soh dia cekalkan hati, tabahkan hati..
Doa banyak-banyak..
Dia tunggu baby dah lama 5 tahun
Insyallah.. apa2 pun semuanya dari Allah
Allah work in mysterious way..
Kita sebagai hamba kena redha jer..

No comments: