Monday, May 26, 2008

Apa yang mummy buat hujung minggu? NONE!!
N O N E! apa satu pun tak buat..
Dasar pemalas punya mummy
Sindrom pregnancy kut?
Leh ke pakai alasan nih..

Nak kemas beg aku + baby untuk ke spital langsung tak buat
Nak kemas baju + barang2 bawa gi umah my mom sentuh pun tak
Ari sabtu aku bangun sikit punya lewat..
Lepas hantar beckham gi kerja kul 8.00am(kat depan pintu)
Aku heret si FAIZ masuk bilik aku tido
On Aircond.. tido smpai pukul 130 Petang.. (imagine that mummy so lazy)
Kul 1.30 mangun pehtu mandi, basuh bilik air bawah + atas, kemas dapur
On Astrok..sampai kul 530
Melingkar depan tv macam ikan buntal or can i say ular sawa buncit, sekali ngan FAIZ pun jadi pemalas.. selalunya dia dok kejar burung kat depan umah.. nih dia pun jadi malas macam aku.. Hi Hi Hi

Petang, before beckham balik
Aku dah janji nak masak nasi goreng sama ayam goreng..
Lauk lain dia beli.. (pemalas kan) nasi goerng jer hidang kat laki..

Malam, lepas dinner apa sumer..
beckham dok tengok AF..
Aku .. start ngantuk balik..
Ha Ha ha
So aku tido awal gak ar .. malas aku nak tengok AF..

Ahad, Daddy ada gotong royong..
kitaorang gi breakfast dulu, pehtu dia g gotongr oyong..
Aku? Aku kan preggy so tak leh join..
Hi hi hi alasan orang pemalas kan??

Lepas tuh, g servis keta..
Gi Alamanda..ingat carrefour sales baby fair tu ada lagik..
Mana tau.. sudah tamat da.. ari jemaat.. huhuhu
Aku dok cari tilam nih..
Masih tak jumpa2 yang berkenan.. (Di poket)
banyak memang banyak..
Tapi yang di poket..tak berkenan..
hi hi hi..
Last beli kasut(sandal) aku ..
Yang jenama buaya (crocodile) tuh dah macam koyak rabak
Yelah itu jer sandal yang aku heret sepanjang 7 bulan nih..
selesa..banget
Last2 aku beli scholl kat parkson
Ada diskaun 20% ok lar tuh..
Tapi tuh lah fesyen nyer
Tetap macam makcik2
Huhuhu..apa leh wat..
sabar lah lagi 2 bulan jer..
Lepas tu kasut2 aku dalam kotak tuh aku pakai sehari 3 pasang..
Amik ko!

Sampai umah dekat kul 930 malam
BEckham masak maggi..
Pasal dah kenyang bangat!
Tapi aku still nak ngunyah2 lagi..
Padahal.. aku dah makan, MC D, A&W, Ayamas.. ha ha ha mana lar tak macam dugong kan?

So itulah kisah mummy n daddy di ujung minggu
Yang sepatut aku buat tak buat langsung..
Tangguh lagi! tak baik sungguh
Harap baby jangan ikut mummy yer suka buat keja tangguh2

No comments: