Thursday, May 15, 2008

Alhamdulillah..
Malam tadi tido nyenyak..
Tu pun setelah menepek minyak panas setengah botol..
Beckham pun dapat tido nyenyak.. (yg penting beckham cukup tido)

Kaki start bengkak semula..
Ok kali nih dah 3 kali bengkak
Orang kata..kalo kali ketiga bengkak and then surut..
Dah nak dekat nak bersalin.. yer ker??
Ke hanya mitos ? Wallahualam
Apa-apa pun aku berserah kat tuhan..
Semoga segalanya berjalan lancar..

Aku dan beckham dalam dilema..
My mom dah suarakan soh aku pindah dok umah dia for time being nih..
Sampai lepas pantang..
Ikutkan hati kami..nak pi dok sana masa bulan ke lapan or lepas bersalin nanti..
Yer ar dok umah sendiri lagi selesa..
Boleh jer nak buat macam - mana pun..
Hmm.. entahlah tengah dok pikir and dok ngelak-ngelak lagi nih..
Tau jerlah kalo aku dah dok umah my mom nanti..
Sumer menda my mom yang buat..
Aku akan naik lemak..hatta segelas air pun aku malas nak amik nanti..
Nanti ngan beckham pun mak aku kena layan..
Aku tau sangat perangai aku nih ..
Bila dah dok kat ketiak my mom..

Hmmm..

No comments: