Wednesday, May 28, 2008

Datang keja ari nih malap jer..
Mood pun macam swing..
Swing-swing pun kena datang gak..
Dok rumah lagi boring sorang-sorang ngan FAIZ jer.


Ari ni tak lunch, pasal dah makan nasi lemak ayam yang sedap sekali di dunia tuh.
Then waktu lunch aku bantai tido..
Sedap betul tido..
Sampai terlajak ke pukul 2.. Hi hi hi
Tak per preggy woman so dimaafkanlah.
Sendiri buat law..

Petang, lepas amik beckham
Terus ke Cheras then ke subang lak
Beckham nak hantar barang..
Then biler dah duduk lama dalam keta tuh..
Pinggang mula ar buat hal..
Padan muka beckham..sepanjang perjalanan aku dok merengek
Tapi memang macam nak nangis.. sakit sangat.. tapi aku tahan
NGan Baby dok mengeras-ngeras dalam perut..
Ntah-ntah tu braxton hicks kut?
Tak tahu lar nak kata..
Siap turunkan kerusi lar apa lar..
Beckham picit pinggang sambil drive..
Pun tak leh jadi..
Hah merasa lar.. dari cheras ke subang yang jem nak mati tu
Dengan rengekan aku..
I'll bet dia serik ar lepas nih..

Elok sampai rumah, aku start baring betul..
Dan sapu minyak doktor kasi tu.. terus ok
Alhamdulillah..
So malam tadi memang dapat tido nyenyak ar..
Sampai tak sedar apa-apa
Kencing pun tak bangun malam tadi..
Cuma bangun sekali jer pukul 515..
Agaknya terlalu letih ar tuh..
Padahal bukan buat apa pun..
Duduk jer..

Ps: Sales lagik.. KIKO Sales at 2June 2008 - 8June2008 (Bestnya, tapi dah janji x mo beli baju dah)

No comments: