Saturday, May 17, 2008



Ari sabtu.. kebetulan datang mood rajin and terlampau rajin.. selalunya ari sabtu aku bangun kul 14 hihih, le[pas jer hantar beckham kat muka pintu umah.. dia keja sabtu. aku pun start jadi rajin.. superb rajin.. kemas umah, basuh toilet, basuh baju baby, sidai baju baby, basuh baju kitaorang.. basuh dapur.. (tak sedar diri tu memboyot) sedar tak sedar aku siapkan sumer tuh tak sampai 4 jam.. terror tul.. tak yah upah orang camnih..
Lepas dah buat semua tu.. terus terbongkang.. sakit pingang balik.. dan sekarang nih baby asyik mengeras jer..kadang2 geli, kadang2 sakit, kadang2 senak..
Gambar kat atas tu .. antara barang2 baby yang dah beli..
Baju dia aku rasa banyak dah..tapi beckham kata skit jer baju dia.. dok ajak aku gi beli lagi-lagi.. haih.. dia pulak lebih-lebih..
aku tunggu warehouse sales jer lah..or sales kat mana2 baru aku gi beli..

No comments: