Wednesday, May 21, 2008

Baby aktif betul..
Alhamdulillah..
Daripada tak aktif kan..
Tapi mummy dia nih tak larat menangung senak..
Dia menari ke, main bola ke..ntah apa dia buat kat dalam tuh..
Aku tengok-tengok gak kulit perut aku..
KUt-kut ternampak tapak kaki ke, tapak tangan ke tapi takder pulak
Paling dia aktif bila aku drive keta..
Suka gamaknya naik keta..
Aku pulak berkeriut2 muka..


Sekarang aku dah 30minggu ++..
Debar-debar semakin terasa
Baju dah basuh..tapi aku lom kemas-kemas lagi terhegeh-hegeh
Aku suka tangguh2 keja.. haih
Bag pun lom beli .. semuanya aku tak berkenan habih camno
Kalo jadi kreatif macam anasdila tuh ok ar.
Sumer leh wat sendiri..
Aku nih tak kreatif + tak penyabar..
Orang yang penyabar jer leh jahit2 nih..
:)



Antara list-list yang aku perlu bawa ke hospital nanti.. (nih pun aku copy dari bloggger lain)



BABY

Baju & Seluar - 2
Mittens & Booties - 2
Receiving Blanket/ Blanket – 1
Towel/Small towel-
1Hat – 1Sock -1Barut - 4Napkin - 4
Diaper - 1p
Baby Wipes
Minyak Telon/Minyak Yuyi
Toiletries
Feeding Bottle -1



Mummy
Baju (btg depan) – 2
Kain Batik - 2
Towel - 1
Sweater - 1
Stoking - 2
Nursing Bra - 2
Nursing Pads - 2
Panty - 3
Disposable Panty - 1p
Maternity Pad - 1p
Slipper
Toiletries(Berus gigi/Sikat/Sabun)
Air/Minyak Selusuh/Air Zam-zam
Plastic Bag
Minyak Hijau
Kad Hospital (Insurance Card/GL Letter)



Extra
Car Seat
Book/CD/AlQuran
Camera
Food (For Daddy and Grandma)

No comments: