Thursday, May 29, 2008


  • Helps colicky babies settle down / sleep
  • Reduces colic, spit-up, burping and gas
  • Helps prevent fluid in the ear / No vacuum
  • Easy to clean, Dishwasher safe
  • Recommended Age Range 0 & up



Baru jap Nih, kawan aku (chinese)
Recommended botol susu nih..
Untuk prevent daripada kembung perut..
Bila aku baca review pasal botol nih kat internet..
Agak mengujakan aku..
So ujung minggu ni misi mencari botol susu Dr. Brown's
Maybe aku yang ketinggalan keretapi
Hi hi hi

Mana tau mummy lain dah pernah jumpa botol susu macam nih
Untuk Mummy dearies out there
Cuba lar google dalam internet..
3 Biji RM 98.00 (maybe ada diskaun 20%)
Aku anggap ini sebagai investment ar..
mahal tapi berbaloi..
Daripada aku keluar duit beratus-ratus n ribu reban nak beli stroller yang aku idamkan (bukan baby yang idam tapi aku idam tah haper2)
Sekarang aku nak call satu-satu kedai
Mothercare, mumcare, babyjaya, babyland kat mana ada diskaun..
Excitednyer mummy nih..

ps: Aku masih dok tercari-cari tilam.. yang sesuai (elokt tak baby pakai tilam kabu? tak batuk2 ke?)

No comments: