Monday, October 26, 2009

Anak daddy sah - sah


Memang sah anak daddy..
Manja daddy
Intan payung daddy..

Owh ya ayra dh dpat berjalan Malam Raya ari tuh
Alhamdulillah..
Dan cabaran anak yang dah boleh berjalan
Adalah nak mengawal diaorang lak
Diaorang mcm excited semacam
macam tak penat je jalan seharian suntuk
Stroller tu tak mau duduk lama
melalak nk turun
bila turun tak mau pegang tangan nak berjalan sendiri
kita takut orang langgar dia
tapi menjerit sekuat hati..
memang kalau aku yg jaga
kurang sikit sabar aku (kurang banyak)
mesti aku naik tangan (haihhhhhhhhhhh)

korang camner? camner korang control anak korang eh??
meh share story morry...

(scheduled post as promised)

5 comments:

eiNa said...

for me, slalu lepas dia kejap2.. dh tak larat kejar..tangkap buh dlm troli..

stroller mmg dh selamat simpan.. :P

iem said...

mmg camtulah budak baru dpt kaki...
tak larat nk kejar...huhu

Elyn said...

kalo i..... dah nak balik umah br lepas kuar dr stroller. kang bagi jln awal2 tak terbeli brg sbb nk kejar die!!!

nanonano said...

wahhh ! ayra dah dpt kaki..
siap la kuat sopim pasni,
hihi :p

Dong_Sanchai said...

ala..cheecky nya gambo..geram rasa nk cubit..hehe