Wednesday, July 21, 2010

Toksey RAWA dengan cenderahati

Nak update secara pukal
Gambr kat atas
adalah breakfast auk pagi tadi
Ngan kawan aku..

Kawan aku 1st time makan TOKSEY RAWA nih..
memula dia makan siap ckp
Wuiii sedappnya wuiii... iskk sedapppp
He he he
tengah siok makan dan bersembang
tetiba dia terhenti..

pehtu..
aku plak ngan confidentnya
Naper weoi? memang lar TOKSEY RAWA ni ada bawang2 sume
Sekali aku perati betul2...

humang aihhhh
siap ada kepalaaa
GEMOK Lak thu
ULATTTTTTTTTTTTTT

hu hu hu
itulah berakhirnya
and kali terakhirlar
aku makan kat situ...

tapi..
aku cakap korangg
kedai mamak tu ada lah yang terbestest
sedap.
mamak tu hensemm
tapi tuh lah
MESTI ADA HIKMAH KAN
aku redha jer lah
lepas ni nak makan apa yer pepagi??

4 comments:

nanonano said...

humm hikmahnye??
jgn nk mgatai ngn mamak kedai..
hihi

nurulhudaresad said...

salam....singgah sini tgk makanan sedap....anyway,layout kite serupa tapi x sama...hehehehhe.....

YatieJay said...

Hahaaa....sedap sebab ada "perencah" tambahan!

Kat kantin tempat keja akak adalah perkara biasa jumpa benda2 pelik dlm makanan. Pernah sekali tu roti canai yg dihidangkan ada KUKU...yesss....KUKU!! (Sambil menaip ni kembang2 tekak)

Nak boikot mcm mana.....kantin kat tempat kerja. Nak keluar, jauh lak...pasrah ajelah!

tulip said...

tak tunjuk kat mamak tu ke?