Thursday, July 29, 2010

Titik Peloh

Belum decide..
tapi kalo pikir logik
kalau beli gadget
beckham soh pakai duit hasil tetek peloh sendiri
maknanya satu sen pun dia tak sponsor
kalau beli gadget
kurang2 aku just tambah 1-2ringgit ajer
buat beli casing ke
buat beli phone keychain ke..
yang lain dari tetek peloh dia ...

so..
duit simpanan
setakat ini yang betul2 dari tetek peloh aku
dah susut ke RM50 ajer
huang huang huang
selebihnya
dan mencampak ke Singapore ari tuh

kat singapore aku dah memperdaya beckham
beli sunny
dua lak tuh
satu utk aku
satu utk dia..
aku ckp murah ajer
256... dia inagt 256RM ha ha ha
sekali 256SGD, tapi berbaloi ar
2 sekali ok
brand = braun buffel for me and lacoste for him..
itu jer pun yang aku beli
yang selebihnya memang abih kat Unversal Studio & Sentosa Island tuh

ini semua untuk ayra
sempena birthday dia ari tu 2 tahun
duit bajet utk buat party dia
tapi sebab tok ma tak kasi buat..
adalah (sebab2 yang teterntu)
so duit tu kami laburkan ke kota singa sana..
berbaloi memang berbaloi lar

Ayra nangies nak bawa bailk SHREK gemok tuh
terhoyong hayang orang daalam tuh..
Ayra nanges masa tgk 4D movie .. sebab takut depan mata kann..
Ayra jerit2 happy dapan jumpa KUNGFU PANDA...

eh terlebih sudah citer pasal ayra..
ok larh.

yea update secara banyak hari ni..

No comments: