Saturday, September 26, 2009

Siapa kena buli?

Hari tu ada orang datang beraya ke teratak buruk kami
sian mereka dapat minum air sejuk + biskut kering jer..
dah lar kena panjat 3 tingkat
bawa guni beras 11 kg..
hiks..

Tapi berbaloiii kannnnnn? (perasan betul minah yg menaip nih)



Ni sapa punya anak ni berebut2 nak naik motor/beskal/menatang apa tah nih??
hi hi hi


Ha lak leng sapa buattt?????? Daddy memujuk ayra yg nanges sebab kalah/dibuli...


Bukan saya buat!!!!! bukan saya!!!!


hi hi hi hi.. comot kan ayra?? auntie datang ayra tengah tido pakai panties jer lah auntie sorry ar..tak comey mcm selalu..hi hi hi (ini lah mummy budak yg buli ayra tuh) nyeh nyeh nyeh


thanks elin n teddy.. sudi2 lar jengah lagi!

4 comments:

Elyn said...

wakakaka gile brutal muka wafiq pic ke3 tu!!! matik la lepas ni ramai awek larik tktkan wafiq huhuh

YatieJay said...

Amboi wafiq...buli ayra ye.....

mummy_adam said...

huhu.. cian nyer ayra. wafiq mmg cheeky :)

IEM said...

ciannya ayra kena buli ngan wafiq yeh...