Sunday, September 6, 2009

Mummy malas lipat kain baju sebab......

Pantang orang lipat kain
masa tuh lah tetiba dia amik puting n bantal busyuk
and bergolek2 atas kain2 tuh
he he he

tuh lah alasan mummy
malas lipat kain
nanti ayra kacau
so byk kain tak berlipat
la la la l a






*ps alasan ni leh pakai untuk kalian yg malas lipat kain macam aku juga!

6 comments:

Elyn said...

hahahhah seb baik la wafiq x kacau bile i lipat kain....

so cute ayra golek2 cam tu!!! panjang tul akal die ek..... geram i tgk!!

Aku Bukan Bidadari said...

mai lar jmpa ayra.. tah biler kan..masig2 bz.. hmmm

YatieJay said...

Sama mcm naufal...masa aku nak lipat kain, masa tulah dia nak main kereta dia kat situ...takpun nak golek2 kat situ. Punya luas ruang tamu tu, kat depan ummi dia jugak yg dia nak port...

slyn said...

he he Owen pun sama.. suka naik atas kain waktu nak lipat... so jadi malas gak lah sekarang ni..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

nuha pun sama..aku lipat time dier tido..tp kadang2 dier tak kacau...

nanonano said...

ishkk..
actly ayra nk blaja cara2 lipat kain kot?mummy die xprasan,
hihi