Friday, August 13, 2010

Kasut dan Kepam

http://76.my/UserImages/Items/1007/15/cwa@2.jpg
CLARK IN RED

http://0.tqn.com/d/shoes/1/G/i/s/dr_scholls_shoes.jpg
SCHOLL IN RED



Kasut crocs aku dah kepam
Dah setaun dah
Last year beckham beli
during nak raya
dia belikan aku kasut raya crocs
sebab...
selalu balik kg
pakai kasut 4 inci
mesti terbenam heel tu dalam tanah
jalan pun terkedek-kedek
penuh nngan tanah biler naik keta..
(nak bergaya sangat kan hambikkk)


So tahun lepas pakai crocs
senang jer..
main sarung and comfy
orang belum masuk umah aku dah start makan..
(maksudnya masa pakai kasut heel nak kena bukak tali2 sumer)

tapi sekarang kasut tu dah KEPAM (alasan jer padahal leh cuci)
pi sana sini
aku heret Crocs ajer

so now..
tengah cari yang baru untuk raya
he he he
korang decide kasut raya apa?
yang ada heels ke
atau sandal ajer?

pesanan: lepas beckham dah beli Crocs tuh, pi jalan TAR..tengok-tengok ada jual sepasang RM15 ajer..dia mcm nak nanges jer aku tengok he he he
raasnya clark n scholl takder kutkat Jalan TAR tuh?


No comments: