Monday, August 16, 2010

Belajar menerima ketentuannya..

*Update terkini..
Agaknya beckham baca kut blog nih, ari sabtu nak keluar umah
aku tegnok kasut crocs dah tergantung cantek jer.. dah cuci berkilat2
he he he
takder can ler nak beli baru..


Cerita terkini,
Semua orang tahu (orang yg baca blog ni lah)
Aku nak sangat tukar kerja
Dahpi interview sana sini
And alhamdulillah semua tempat aku pi
semua dapat..
tapi.. unfortunately aku reject atas sebab2 munasabah..

last 3 weeks
aku ada pi satu tempat nih (misi belum berakhir)
dah pi 2nd interview
aku memang berharap sangat dapat keja nih
sebab KALI INI
aku bertekad nak tukar kerja
aku dah tak tahan lar
orang soh bersabar
tapi dah tak tau camner nak sabar

Tapi.........
until today
tak ader orang call pun utk offer keja kat situ
so aku anggap tak dpt lar tuh
selalunya camtuh lah
yang aku nak selalu tak dapat
tapi kena bersangka baik kat tuhan..
Dia tak bagi sebab dia merencanakan yang lebih baik untuk aku kan?
so aku ni manusia
sikit sebanyak merungut
tapi aku belajar
belajar redha dengan kehendakNYA
semoga..
ada yang lebih baik lepas ini

OK tu jer la
luahan hari senin

Update terkini: INNA MACARENA DAH SELAMAT MELAHIRKAN BABY GURLZ SEMALAM..


3 comments:

nanonano said...

agaknye inilah yg dikatakan
yg dikejar xdpt,
yg dikendung brciciran..
??

hihi saje je wat tiara bengang pepagi ni, huhu
yep2 betui tu..
mungkin ade rezeki yg lebih elok dr tu lps ni??
meh la kite same2 menadah tgn,
amin~

Eliss said...

Insya Allah, nanti dapatlah kerja tu.

dah bersalin yer.kim salam dia kalo jumpa kalo erk..

tulip said...

IBT dapat baby girl eh... tahniah. nanti kim salam eh.