Friday, January 21, 2011

"white lie" di hari jumaat..tuhan ampunkan aku

Ingat kan hari ni jalan tak jem,
Telahan ku salah belaka..
jem nak mampuihhh!
40 minit lepas tol 50sen ajer
(lantak ar korang  baca psl jem hari2) ekekeke
(tuh lah sapa soh belajar tak pandai kan kena keja jauh2 jadi kuli)

ok sambung citer
Ingat tak pasal budak yang nk pinjam aku duit itu hari..
Hari ni dia buat hal lain pulak..

Pagi tadi..
Tengah2 aku siok - siok
main twitter,fb and YM.. (kat BB lar)
Dia datang kat aku..
Peluk belakang aku..
Tiaraaaaaaaaaaaa...........
Uikkkk pakaii blackberrryyyyyyyyyyyyyyyyyy....
CAntikkk baju ko hari ni.. (macam lar selalu tak cantik, selalu kutuk aku ckp fesyen beruk)

Aku pulak macam terkejut so terdiamm..

"ha naper kak ros?"
"Nak minta tolong lar.."
(dalam hati aku ahhh sudahhhh)cepat2 aku jawab
"Gaji lom masuk kakk oiiii"
"Ehh tak tak..ni akak nak pinjam KETA KO jappp"
"haaaaa??"
"nak pinjam keta ko jap nak GI KLINIK URGENTTTT!!!!"
"aku otomatik jawab tak BOLEH kak"
"apasal tak boleh??!!!"
"eeemmmmm roadtax dah mati"
"haaa ko bawa keta roadtax dah matii?"
"aah dah mati 13 haribulannn"
"abih bila ko nak renew?"
"dapat gaji nanti larrr"
"hmm takper lahh!!"

terus berambus dari tempat aku..
seeeeeeeeeeeeeeeeee...  aku selalu tersepit
aku ni memang susah nak pinjam kan keta/duit/apa2 lahhh
sedara mara pun aku berkira
ini kan pulak kawan yang aku baru kenai 2 bulan
adusss...

aku bohong sunat di hari jumaat..
tuhan ampunkan aku

Roadtax aku mampuih 31 January 2010
Kalo jap lagi dia pi tengok kat kereta aku hidup lagi
itu belakang kira..

Beckham cakap, lain kali cakap ajer ..
LAKI AKU TAK BAGI!!!
haihhh lah..
company aku ni macam2 orang pun ada!

Korang senang ke nak  bagi pinjam keta???




12 comments:

Elyn said...

adik nk pinjam kete i pun ssh nk dapat apa lai kawan yg baru kenai. tp kalau u nak pinjam sah2 i x bagi gak muahahah keji tak??

Queens said...

tuh lah elyn, senang2 jer nak pinjam itu ini..

eiNa said...

err baru kenai mcm2 tu jek dh nak pinjam kete yek..
kesian tiara..

zonaku said...

biasa aku x brp kesah.. asalkan orgnya baik.. n untuk kebaikan.....


minyak n tol kene bayar la.. x leh pakai x isi minyak...

n orangnya aku kenal.... kalau famili, amik jer laaaa... xdernya kene minta izin pun... berkira ngan adik beradik, lecehla

YatieJay said...

Kalau org tu baik dgn kita takpe gak....kalau dia hanya baik bila memerlukan kita boleh pergi mamp**!

nanonano said...

hahaha ustaz :p
klu org lain xde ar..
melainkan tiara nk pinjam jln2 kuantan, hehehe

MamaAimy said...

ishhh... org mcm ni x leh wat kwn.. cari time susah jee...A'ah...lenkali ckp je laki ko x bgi...

chik star said...

tiara, teringat as waktu kt tmpt lama. hihi ade je kawan gini.
tak bole nk elak ,
hihi.
tpi kalau nk kasi pinjam kereta, macam xla kot.
:D

Nina said...

ehehehhe.......aku x moo pnjm yg warna biru...aku nk pnjm yg warna silber (silverkan???) bole tk??? eeeee

e.l.i.s.s.m.i.e said...

alahai.bangangnya kawan mcm ni.baik aku tadak kawan lah mcm ni.takat baru kenai, nak pinjam keta.lain la kalo dia suh hantar, nanti aku bayar minyak siap sekali belanja makan thari 3hari 3 malam kat hotel 5 bintang :p keji keji keji tak aku??

ima said...

takyah bagi pinjam..

Wallcraft said...

I just came across your blog and wanted to say that I've really enjoyed browsing your blog posts.

I believe your reader's might be interested to have a free wall decal to decorate their kid's room. Am doing a lucky draw right now and your reader could win a FREE beautiful wall decal of their choice from our latest catalogue.

For more info, pls visit http://www.wallcraftstore.com/