Wednesday, January 5, 2011

Confirm lar aku tak dapat job tu

Semalam pegi interview lagi
Ok jangan hairan..
Kalau aku tak pergi interview itu yang hairan
He he he

Tapi yang bestnya
Aku confirm tak akan dapat kerja tu
Sebab aku tergagap-gagap
Apasal entah
Bomoh interviewer tu lagi hebat
Dari bomoh aku kut
Selalunya aku confident ajer
Kali nih
Aku tergagap2 nak jawab...

Bila dia tanya
Apa yang kamu cari tiara?
Aku jawab..
Aku nak happy..aku nak busy..
BODOS!@#!@$$#$#

hahahaha
Sepatutnya aku jawab..
Aku nak kerja..
Or AKu jawab aku nak better environment
Entahlah..

Kecewa memang lar kuciwaaa
Tapi apa nak buat
Orang kata kalau bukan rezeki kita
Camner kita buat pun kita tak akan dapat kan..

Bersyukur ajer lah..
Now back to normal rutin
Buka jobstreet setiap hari
24 jam sehari..




No comments: