Monday, January 17, 2011

Kalau ada rezeki.. marilah

Alamak nak kena update gak nih..
Nak tau tadikan
lepas sesak2 jammed jalan tu kan
Sampai opis terus rasa nak terberry..
Lepas tu gi berry as usual bawa my blackberrry eheheh
(tu pun nk citer)
ekceli sebagai main game/chatting/fb baru senang nak berry

Anyway nak citer
tgh siok berry
ada satu private number sudah mari lah
Aku ingat makcik beckham
so aku tekan ignore
kali kedua mari lagi no private tu
nak tak nak kena angkat lar
walaupun tgh berry
ckp maintain ajer

sekali orang nak call for interview daaa
tapi kan before tu dia tnya tau
"why are you looking for new job, u just join ths company"
alamak.. kebetulan ada lak org sebelah masuk berry lak
aku sebenarnya nak jer jawab
tapi takut lar kan
kang orang sampai2kan lak
so aku cakap
can i call you back?
ms tu kan.. mana lar ada pen, so dia bg no henpon lak!!
aduh imagine lar nk mengingat dlm toilet tu
ngan montot nak berry..

aduyaii.. so aku main ingat jer lah
(sbb diapakai private no)
so lepas setttle sumer
cepat2 aku g cari company tu..
alamakk.. company tu overseas base lar..
so website tak der lar no opis KL
alaa,,
no yang aku hafal dapat no cina mana tah

so skrang ni, aku tengok jer lah tepon ni haaa
tak berbunyi lar pulak

*Pengajarannya kalau nak berry bawa lar pen dan kertas sekali

** harap dia call back.. :(

3 comments:

YatieJay said...

Pengajaran kau tu salah tiara...next time masa berak takyah bawak hp. Kalau org tu call tak terangat, dia akan call kau balik punye...

Takpe, ada rezeki dia akan call back. Atau kau cuba trace balik kat jobstreet job list yg kau apply tu?

nanonano said...

perghh lepas neh try buat 1 mangkuk jamban kat meja opis tu,
boley??
hahahhaha

zonaku said...

ada rezeki kalu adala...


next time, soh dia call balik dlm 15 menet ka setengah jam ka.. kata x convenient nk cakap time tu...

tgh ngan mrTan, mana convenient!