Saturday, July 5, 2008

Still waiting..
:) lom bersalin lagik..
Dilla and Dong.. dont worry
Kalo dah bersalin akan ku war-warkan seluruh dunia..ececehh

Mood tak ada nak update blog
Sesekali datang perasaan tak best dalam diri aku..
Tak best camner??
Entahlah..

ARi tuh sabtu..
Actually nak gi cari baju..
Nak gi kenduri tunang kawan beckham
Aku ni ada satu tabiat tak suka beli maternity dress
Suka beli baju biasa tapi size XXL or XL or L
Sekali tuh gi try baju size2 tu sumer tak lepas kat breast..
Pehtu dah try 7-8 lai baju
Beckham cakap kita beli maternity nyer baju ar
Aku kan degil.. so tak mo dengar
Last2 aku EMOSIONAL yang melampau!
Leh menangis dalam fitting room tuh..
Aku rasa aku gemok sekali didunia
Pasal sumer baju yang aku try sangatlah sempit.. :(
Aku yang cari pasal kan..

And mulalah pikir yang bukan-bukan..
Mula2 beckham buat2 lawak
Cakap idung aku merah (yer ar lepas nangis)
Lagi ar meleleh2 air mata aku
Masuk toilet kat soping complex tuh bleh nangis.
Jalan tengok baju baby pun takder mood (selalunya aku lah yang paling teruja)
Bila dah macam tu ..
Barulah beckham kelam kelibut nak pujut2 aku
Masa tu nasi dah jadi bubur ar
Air mata dah meleleh2..
Terus aku ajak balik..
Dalam keta sebeulm tuh..nak pi makan dinner..
Tapi sebabkan emosi aku yang tak stabil tuh..
Terus tak mo pi makan..
Aku leh nangis..dari Subang ke Kajang...
Teresak2 ..teruknya aku!!!

Aku leh pikir nanti beckham cari lain pasal aku udah gemok n tak lawa!
Sib baik ar beckham nih pandai memujuk walaupun aku tau tak logik
Beckham kata aku tak gemok still kurus cuma perut jer kedepan..
Tak logik kan??
Aku dah 71kg ok!! tak gemok lagi korang bayangkanlah!!
last2 camner ntah aku ok.. (ohh tertido dalam keta sambil nangis)
Sedar2 dah sampai umah..

So itulah ceritanya ..
Emosi yang tak stabil
Ntah apa-apa..

Ari ahad tu takder gi mana-mana
Dok umah jer..
Tak ada mood..
Tapi beckham pandai dia paksa aku kuar..
Dia kata dia teringin nak makan pizza..
Memula aku kata tak mo
Last2 dia kata dia teringin (ngidam)
Aku pun kenalah ikut..
Sampai jer kat pizza apa lagi sapa yg makan lebih..
Dah tentulah aku!!!
BENCI tau!!!
Balik tu siap dapat baskin robbins lagik!!
Dalam tak nak tuh!!

No comments: