Tuesday, July 8, 2008

Hah sekali aku update..
Amik lar korang baca..

Aku gi check up last saturday!
Again gi sorang-sorang lagi..
Aku bawa buku and magazine kali nih..
Sib baik aku dapat no 2..
So tunggu tak lama ar
Lama tak lama 40 minit gak ar

Alhamdulillah everything ok
Cumanya..baby baru engaged skit jer..
Perut aku masih tinggi..
Risau gak ar.. tapi doktor tak kata apa lar..
Air ketuban, tali pusat.. baby sumer ok.
Alhamdulillah...

Doktor tanya aku..
Ada rasa sakit perut tak (contraction)
Aku cakap ada.. tapi bila kentut n berak..everything ok dah pastuh
Dr kata perut keras2 sakit tak??
Aku cakap..perut keras.. selalu tapi nak kata sakit sangat tu takder lar
Tapi lepas tu ok dah..
Normal ka??
OR aku patut ucap syukur kepada tuhan
Tak beri aku rasa kesakitan seperti orang lain...

Tapi satu jer sekarang nih, aku dok risau
Lagi 16 hari jer dah nak due date aku..
Apa jadi if..
dah due date..baby tak turun??
Kena operatekah?
Kena inducekah?
Ini aku terlupa tanya doktor..
Nexweek harap aku tak lupa nak tanya doktor..
Kata my mom pepandai lar doktor tu nak wat camner..
Harap semoga dua2 selamat
Oh sedih + terharu..

Bila aku cakap kat beckham
dia kata jangan pikir banyak..
Doktor lagi tau segalanya..
Sekarang doktor soh aku berjalan banyak..
Azam aku.. biler g opis esok aku nak naik tangga ar
Instead of naik lift always..
Tingkat 4 tuh.. harap2 aku tak terpengsan ar kepenatan..
Nak jalan banyak..
Aku pun tak der jalan banyak kat opis tu
Duduk jer ngadap komputer
Pasal sumer dekat ngan aku..

Insyallah aku nak jalan banyak..
Ya Allah semoga dipermudahkan segalanya!

No comments: