Monday, July 28, 2008

Akhirnya..
dah 18 hari
Aku melalui masa dalam pantang..
Seronok>???
Ohh my god!!
tak seronok langsung
Walaupun cuti..
Aku tak dibenarkan keluar rumah
Hatta kat depan pagar jer pun
Kena pakai baju sejuk walaupun tenghari buta
Kena minum air panas walaupun maaskan tuh panas membahang
Makan nasi panas2 berasap
Ikan goreng sama sayur bayam celur jer
Hari2
hu hu hu
Kena pakai stokin 24 jam
mandi sehari sekali (busuk aku rasa)
Pad 24 jam berkepit jer
AKu ingat darah nifas ni macam period 7-8 hari abih
Lamanya...
Dah 18 hari ni masih ada..
Puting aku sakit..
Baby isap kuat walhal dia belum tumbuh gigi lagik

Hu hu hu

Itulah komplain aku..
Hi hi hi aku berani komplain kat sini jer
Depan mama n tok aku
Aku diam jer..
Kekadang beckham sembunyi2 bagi gak aku minum air sejuk
:D
Apa2 pun aku tetap sayangkan baby aku tuh..
Dong, elyn kalian camner??
Dilla dah berpantang ke??

No comments: