Wednesday, July 9, 2008

Hari ni 38 weeks woo..
Belum 40 weeks lagi lar..
So still tak ada apa-apa tanda pun
Semalam jer aku beria-ia naik tangga mai opis..
12 minit baru sampai 4th floor..
Sumer orang potong aku...
Yer ar aku terboyot-boyot nak bawa perut..
Hi Hi Hi..
Ari nih.. aku naik lift jer..
Adeh tak larat woh!

Azam nak berjalan banyak nih..
Berjalan pi balik kut dalam opis nih lah
Nak jalan kat soping compleks kena tunggu ujung minggu
Penantian memang menyiksakan..
Ari-ari beckham tanya ada rasa apa-apa tak?
Aku cakap rasa baby jer lah.
Rasa yang abnormal?? tanya beckham
Tak ada.. langsung
Di akhir-akhir pregnancy..
Tuhan kurniakan aku dengan kesihatan yang baik
Alhamdulillah..

Perasaan terus terang aku cakap
Takut, risau, gementar, happy and tak sabar..
Ya allah penantian memang menyiksakan..
Ya allah kau kurniakan lah aku kekuatan dan kesabaran dalam mengharungi segalanya
Dong due date lagi 3 hari..
Tapi still takder tanda2 yer dong??
Sama lar..
My perut masih tinggi..dok cakap ngan baby soh turun ..
Kita tengok nextweek lak dia turun tak?

And di akhir-akhir nih
Aku asik nak nangis jer
Macam semalam aku goreng tempe hangit
Tetiba nak nangis..
Sedih skit nak kememeh nangis
Baca citer sedih skit nak nangis..
Aku ke yang emosi.. ke baby??
Naik lemak betul!!!

No comments: